مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان‌ رضوی:

خلاقیت و نوآوری، لازمه فعالیت‌های تشکیلاتی در سازمان دانش‌آموزی است

مشهد (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان‌ رضوی اظهار کرد برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی با رویکرد خلاقیت و نوآوری و ارتباط موثر با دستگاه‌های فرهنگی استان جهت پیشبرد اهداف تربیتی برای دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۲۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
خلاقیت و نوآوری، لازمه فعالیت‌های تشکیلاتی در سازمان دانش‌آموزی است

حجت رضازاده در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: در جلسه هم اندیشی با حسین باغگلی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، جعفر رئیسیان زاده معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی و حسین بذرافشان رئیس اداره دانشجویان بین الملل دانشگاه فردوسی مشهد در مورد محورهای همکاری سازمان دانش آموزی و سایر دستگاه های فرهنگی استان گفت و گو شد.

وی ادامه داد: با توجه به رسالت سازمان دانش آموزی در زمینه مشارکت دانش آموزان با نهادها، سازمان ها و بخش های اجتماعی جلسه ای در همین راستا برگزار شد. برنامه‌های این سازمان با رویکرد خلاقیت و نوآوری و ارتباط موثر با دستگاه‌های فرهنگی استان جهت پیشبرد اهداف تربیتی برای دانش آموزان اجرا می شود.

رضا زاده افزود: در این جلسه مقرر شد در زمینه موضوعات پیرامون سازمان دانش آموزی، برنامه ها و تفاهم نامه های مشترکی داشته باشیم، با توجه به ظرفیت بالای فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد و استفاده از فضاهای این سازمان و بهره وری و خدمات موثر در زمینه نوجوانان و اینکه یکی از اهداف مهم سازمان فرهنگی اجتماعی مشهد برنامه های ویژه ای در خصوص نوجوانان است، در جهت اهداف سازمان دانش آموزی می توان برنامه های مشترکی را جهت ارتقاء و رشد دانش آموزان در ساحت های مختلف تربیتی تدوین و اجرا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار