رویکرد سازمان دانش‌آموزی، انقلابی و مربوط به نظام اسلامی است

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان‌ رضوی رویکرد این سازمان را انقلابی و مربوط به نظام اسلامی دانست و گفت تشکل‌های دانش‌آموزی باید به نقش اصلی خود را که نقش هویتی است، ایفا کنند.

کد مطلب: ۱۲۸۳۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد سازمان دانش‌آموزی، انقلابی و مربوط به نظام اسلامی است

حجت الاسلام محمدحسین پورثانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی در در نشست شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان اظهار کرد: امیدواریم طرح هایی که در سازمان دانش آموزی استان به صورت آزمایشی اجرا می شود، به کشور تسری پیدا کند.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم تربیت در بستر فعالیت محقق خواهد شد‌. خاطرات خوب دانش آموزی ما به اردوها، فعالیت های فوق برنامه و نقش های هویتی در مدارس برمی گردد.

وی با بیان اینکه برخی از دانش آموزان ما برای ورود به عرصه اجتماع مهارت های لازم را ندارد، گفت: دانش آموز باید طوری تربیت شود که وقتی وارد عرصه اجتماع شد با کوچکترین ناملایمتی عرصه را خالی نکند. تشکل های دانش آموزی باید نقش اصلی خود را که نقش هویتی است، ایفا کنند.

پورثانی ادامه داد: در سازمان باید دنبال ایجاد قرارگاه دانش آموزی باشیم، تشکل ها اعضای یک پیکر تربیتی هستند و باید یک روح در مدرسه بدمند، فعالیت سازمان دانش آموزی اگر به هویت بخشی در تشکل‌ها منجر شود موفق خواهیم بود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان رویکرد سازمان دانش آموزی را انقلابی و مربوط به نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: دانش آموز نباید برای ما عنصر ابزاری باشد و باید ولی نعمت ما باشد و فعالیت های ما برای رشد دانش آموز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار