تفاهم نامه همکاری مشترک بین بانک سپه و اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران منعقد می‌شود

تهران (پانا) - درنشستی باحضور مدیرعامل بانک سپه و مدیرکل آموزش وپرورش تهران مفادتفاهم نامه همکاری‌های مشترک بررسی شد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه همکاری مشترک بین بانک سپه و اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران منعقد می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در راستای ایجاد و گسترش فضای همکاری، هم افزایی و ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه فرهنگیان در جلسه ای به میزبانی بانک سپه و با حضور علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و آیت الله ابراهیمی مدیر عامل بانک سپه مفاد تفاهم نامه همکاری های مشترک بررسی شد.

علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این نشست ابراز امیدواری کرد: با اجرای این تفاهم نامه و با گسترش رویکرد خدمت رسانی و ارتقای سطح تعامل و ارتباط فی مابین آموزش و پرورش و بانک سپه، زمینه اعطای خدمات مورد نیاز فرهنگیان معزز، همراه با صیانت از کرامت و حفظ شأن و جایگاه معلمان عزیز تهرانی مهیا شود.

وی خواستار تسهیلگری در کنار پرداخت وام و ارائه خدمات ویژه به جامعه فرهنگیان و ایجاد راهکارهای عملیاتی لازم برای تسهیل فعالیت های دوجانبه شد.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت با اشاره به توانمندی های بانک سپه که از جایگاه مطلوبی در نظام بانکی کشور برخوردار است و در سال های اخیر در راستای توسعه اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ایجاد اشتغال و کمک به اشتغال پایدار، در پروژه های بزرگ مشارکت فعال و اثرگذاری داشته است و در سال جاری نیز که مزین شده به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» است، بر ارائه راهکارهای مختلف برای رفع مشکلات فرهنگیان تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار