استاندار بوشهر:

میدان داران اصلی جبهه انقلاب فرهنگیان هستند

بوشهر(پانا) - استاندار بوشهر گفت فرهنگیان، معلمان و دانش‌آموزان در مقاطع مختلف از شکل‌گیری انقلاب، دوران دفاع مقدس و بعد از آن حماسه‌ها آفریدند و امروز نیز همین قشر میدان‌دار اصلی جبهه انقلاب هستند.

کد مطلب: ۱۲۸۱۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
میدان داران اصلی جبهه انقلاب فرهنگیان هستند

احمد محمدی زاده در کنگره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان بوشهر اظهار کرد: بیشترین ایثارگران دوران دفاع مقدس از جامعه معلمان و دانش آموزان است و حدود یک چهارم شهدای این استان نیز از جامعه فرهنگیان هستند.

وی گفت : بررسی تاریخ و آمارها بیانگر این است که فرهنگیان در دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب همیشه پیشقدم و جلودار بوده و هستند.

استاندار بوشهر گفت: امروز به برکت خون شهدا دیگر در خرمشهر و جاده آبادان - ماهشهر اسیر نمی‌گیریم و جبهه مقاومت به برکت خون شهدا به دریای مدیترانه کشیده شده و با دشمنان خونی و تکفیری در سوریه و شامات و با دشمن اصلی که همان رژیم صهیونیستی است در خانه های خودشان می جنگیم.

وی ادامه داد: امروز به برکت خون شهیدان، انقلاب اسلامی قدرتمندتر و توانمندتر از گذشته در عرصه حضور دارد و ما باید به راه شهیدان، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و دولت انقلابی و مردمی وفادار باشیم و این راه را ادامه دهیم.

محمدی زاده گفت: امروز انقلاب اسلامی محدود به این سرزمین و جغرافیا نیست بلکه درسراسر دنیا خاستگاه و جایگاه دارد و ایفای نقش می‌کند و ملت‌های آزاده جهان را حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در حال ضعیف‌تر شدن هستند گفت: اوج فلاکت آمریکائی‌ها این است که وزیر دفاع سابق آنها از واشنگتن برای دیدار با عجوزه رجبی با این تصور که از آنها برای متوقف کردن انقلاب اسلامی ایران کاری ساخته است، سفر می کند.

محمدی زاده ادامه داد: مزدورانی که در ایران بجز ترور ۱۷هزار نفر از فرزندان این مملکت کاری نکردند امروز در آلبانی و کشورهای دیگر پراکنده شده و استکبار جهانی تصور می‌کند، می‌تواند با تکیه بر آنان ضربه‌ای به این نظام وارد کند.

وی تاکید کرد: دشمنان این نظام باید بدانند انقلاب اسلامی به برکت خون فرزندان و شهدای فرهنگی هر روز قوی تر از گذشته جلو می رود.

محمدی زاده گفت: همه کسانی که شهید شدند به زندگی، والدین، همسر، فرزندان و سرزمین خود علاقمند بودند اما همه را با خدا معامله کردند و امروز این نوبت ما است که با وفاداری به خون شهدا در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به فتح خرمشهر افزود: سال اول جنگ دشمن میدان دار بود و توانست در ایران پیشروی کند اما با تصمیم راهبردی امام راحل در خصوص تغییر فرماندهی جنگ، حضور بسیج، سپاه و نیروهای انقلابی و اتحاد ارتش و سپاه باعث شد از اواخر سال ۱۳۶۰با انجام عملیات طریق القدس مناطق میانی خوزستان و یکم فروردین ۱۳۶۱نیز با عملیات فتح المبین مناطق اشغالی شمال خوزستان و پس از آن خرمشهر آزاد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار