کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا) - همزمان با چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر، نخستین کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان بوشهر با حضور خانواده معزز شاهد و ایثارگران در تالار لیان بوشهر برگزار شد .

کد مطلب: ۱۲۸۱۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان بوشهر برگزار شد

در این کنگره یک روزه که با حضور پیکر مطهر شهید گمنام عطر افشانی شده بود، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ، احمد محمدی زاده استاندار و علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان سخنرانی کردند.

مداحی محسن بنی فاطمه از مداحان کشوری، خوانندگی حسین کشتکار از خوانندگان آیینی کشوری، رونمایی از مستند شهیدان حسینی مقدم، رونمایی از سامانه جامع شهدای فرهنگی و دانش‌آموز، رونمایی از کتاب الکترونیکی شهدای فرهنگی و دانش آموز از دیگربرنامه‌های این کنگره بود.

در این کنگره از خانواده شهید علیرضا ماهینی فرمانده جنگ‌های نامنظم و شهید شاخص فرهنگی استان، شهید حسین صافی شهید شاخص دانش‌آموز استان، شهید ابطحی از فرهنگیان شهرستان دشتی که در عملیات آزادسازی خرمشهر به مقام رفیع شهادت نائل شده بود و خانواده شهیدان حسینی مقدم تجلیل شد.

همچنین خواهر فرهنگی شهید خلیل فولادی ( اولین شهید فرهنگی استان) مدال‌های قهرمانی خود در مسابقات آسیایی و کشوری را در رشته دو ومیدانی به آموزش و پرورش استان اهدا کرد.

این برنامه که به صورت زنده از شبکه استانی پخش می شد، توسط شاهین بهرام نژاد از مجریان استانی اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار