روایت خبرنگار دانش‌آموز پانا سمنان از تجربه کاری حرفه خبرنگاری:

مسئولیت خبرنگار، آگاهی بخشی به جامعه است/ فیلم

سمنان (پانا) - خبرنگار دانش‌آموز فعال خبرگزاری پانا شهرستان سمنان، ضمن تبریک سالروز تاسیس این خبرگزاری گفت مسئولیت خبرنگار، آگاهی بخشی به جامعه است. خبرنگار در ارتباط با باورها و اعتقادات مردم، منافع ملی، اخلاق جامعه و توسعه فرهنگی جامعه مسئول است و این موضوع مهم، راه رسیدن به تعالی را در حرفه ارزشمند اطلاع رسانی برای او هموار می‏‌سازد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مسئولیت خبرنگار، آگاهی بخشی به جامعه است/ فیلم

زهره افشاری در گفت و گو با پانا با بیان اینکه خبرنگاران پانا با دلسوزی و با دقت بسیار و همراه با صداقت، بنا بر آموزه های خود، پوشش خبری مناسب و به روز را دارند، افزود: خبرگزاری پانا از کلمه عشق و محبت می آید؛ عشق و محبتی که سبب انجام بی وقفه کار خبری برای مخاطبان خبرگزاری خود شده و در تلاش باشیم تا مخاطبین را از وقایع و حوادث روز، باخبر کنیم.

وی با عنوان این مطلب که بنده زمانی که وارد حرفه خبرنگاری شدم، علاقه ام به این رشته و این حوزه دانش آموزی چندین برابر شد؛ اظهار کرد: چرا که در طی کار، فعالیت های لذت بخشی انجام داده و همچنین با اساتید برجسته و مهمی آشنا شدم که این خود سبب پیشرفت روزافزون اینجانب شد. همچنین خبرگزاری پانا به من یاد داد تا اعتماد به نفس بالایی داشته باشم و فن بیانم نیز در راستای فعالیت در این حرفه بهتر شود.

دانش آموز خبرنگار: زهره افشاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار