آیین تجلیل از پیشتازان نمونه مدارس دخترانه قم

قم (پانا) - مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز نمونه مدارس دخترانه استان قم طی مراسمی در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک قم تقدیر شدند.

کد مطلب: ۱۲۸۰۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از پیشتازان نمونه مدارس دخترانه قم

آیین تقدیر از مربیان پیشتاز و اعضای فعال مجمع و مجلس دانش آموزی دختران و خبرنگاران فعال پانای استان قم طی مراسمی در سالن شهید عسگری جمکرانی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک قم برگزار شد.
«رسول ملایی» مدیر سازمان دانش آموزی استان قم با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای تربیت اجتماعی دانش آموزان، توجه به موضوع تربیت در این سازمان را نوعی باقیات الصالحات برای مربیان خواند.
وی با گرامیداشت ورود به بیست و چهارمین سال تاسیس سازمان دانش آموزی، عنوان کرد: اجرای بسته تحولی هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی و به دنبال آن فعال سازی مجلس و مجمع دانش آموزی و خبرنگاران پانا، نمونه هایی از دست یابی سازمان دانش آموزی به اهداف تعیین شده است.
در ادامه، ابوالفضل پورمحمدیان، مدیر سابق سازمان دانش آموزی استان قم، حضور در این سازمان را یکی از نقاط عطف زندگی خود خواند و بر حرکت در مسیر تربیت اجتماعی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.
در پایان، به پاس تجلیل از تلاش های هانیه کنگرانی فراهانی رئیس مجلس دانش آموزی دختران استان قم در دوره دهم و نیز مربیان و اعضای مجلس و خبرنگاران فعال پانا در نواحی و مناطق آموزش و پرورش قم هدایایی از سوی مدیر سازمان دانش آموزی استان به آنان تقدیم شد.

دانش آموز خبرنگار: مائده عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار