رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان:

وظیفه اصلی سازمان دانش‌آموزی، ارتقای ساحت سیاسی اجتماعی است

زنجان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان در مراسم سالروز تاسیس این سازمان، ارتقای تربیت سیاسی اجتماعی را اصلی‌ترین وظیفه سازمان دانست.

کد مطلب: ۱۲۸۰۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه اصلی سازمان دانش‌آموزی، ارتقای ساحت سیاسی اجتماعی  است

مراسم سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی در استان زنجان با حضور جمعی از دانش آموزان پیشتاز، مربیان و کارشناسان مناطق برگزار شد.

راویه قاسمی، رئیس سازمان دانش آموزی استان زنجان، در این مراسم با اشاره به تاریخچه تاسیس این سازمان گفت: سازمان دانش آموزی یک نهاد غیردولتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش است که از ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: وظیفه سازمان دانش آموزی، آماده سازی دانش آموزان برای حضور فعال و اثر بخشی در جامعه است و هدف این سازمان تربیت اسلامی دانش آموزان در ابعاد فردی و اجتماعی است.

قاسمی اضافه کرد: در سند تحول بنیادین برای تعلیم و تربیت، شش ساحت در نظر گرفته شده است که یکی از آنها تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان است که وظیفه اصلی سازمان دانش آموزی ارتقای این ساحت است.

وی به نقش مربیان در تربیت اجتماعی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: مربیان و نیروی انسانی در برنامه های سازمانی نقش اصلی دارند و دانش آموزان با تلاش های جدی می‌توانند در جامعه تعامل را یاد بگیرند.

وی در انتها از تمامی میهمانان و مدعوین و از تمامی مسئولین مناطق حاضر بابت فعالیت‌های مستمر و نقش فعال در اهداف سازمان تشکر کرد.

در طول این مراسم، اعضای گروه پرامید، گروه مخابره و خبر، گروه کار با گره نقش آفرینی کردند.

همچنین از دانش آموزان برگزیده پویش ها و دانش آموزان فعال خبرگزاری پانا و مربیان و کارشناسان مناطق تقدیر بعمل آمد.

دانش آموز خبرنگاران پانا : زهرا منصوری و نگین سپهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار