دانش‌آموزان پیشتاز نمونه قم تجلیل شدند

قم (پانا) - مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز نمونه مدارس پسرانه قم تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۲۸۰۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان پیشتاز نمونه قم تجلیل شدند

آیین تقدیر از مربیان پیشتاز و اعضای فعال مجلس دانش آموزی پسران استان قم در سالن جلسات شهید سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش قم تجلیل شدند.

«رسول ملایی» مدیر سازمان دانش آموزی استان قم با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای تربیت اجتماعی دانش آموزان اظهار کرد: 23 سال از زمان تشکیل سازمان دانش آموزی گذشت و ما در حالی نخستین هفته از بیست و چهارمین سالگرد تشکیل این سازمان را پشت سر می گذاریم که تحولات مثبت روی داده، باعث پویایی و گسترش هر چه بیشتر آموزه های تربیت اجتماعی دانش آموزان در سازمان شده است.

وی تاکید کرد: جاری شدن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب در سازمان دانش آموزی و بازمهندسی صورت گرفته در نشانه ها و درجه ها و بومی شدن آن نویدبخش حرکتی استوار و مصمم در مسیر نیل به آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب و این سرزمین پرافتخار است.

ملایی، اجرای بسته تحولی هر دانش آموز یک نقش اجتماعی و به دنبال آن فعال سازی مجلس و مجمع دانش آموزی و خبرنگاران پانا، نمونه هایی از دست یابی سازمان دانش آموزی به اهداف تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: با شروع سال تحصیلی جاری و بر اساس زمان بندی، فرآیند معرفی و آموزش مهارت های پیشتازان با حضور مربیان مجرب کشوری و استانی در مدارس قم نیز آغاز شد و هم اکنون جمع قابل توجهی از دانش آموزان بخصوص در مدارس تمام تشکیلاتی، با انواع مهارت ها آشنا شده اند.

ملایی برگزاری اردوی درون استانی ویژه یاورمربیان و اعضای مجلس و خبرنگاران را از برنامه های پیش روی سازمان دانش آموزی قم در تابستان خواند و افزود: انشاءالله با هماهنگی و حصول شرایط، آمادگی برای حضور در اردوی ملی نیز فراهم خواهد شد.

در ادامه، احمد لطیف مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان جعفرآباد نیز عنوان کرد: خدمت به دانش آموزان در راستای تربیت اجتماعی آنان را یک نوع جهاد می دانیم و به آن افتخار می کنیم.

وی افزود: مقبولیت برنامه های پیشتازان در سازمان دانش آموزی به حدی رسیده که از ظرفیت نوجوانان پیشتاز در اجرای برنامه هایی همچون نماز جمعه استفاده می شود.

لطیف تاکید کرد: هر فعالیتی که صورت می گیرد، تا به موقع منعکس نشود، ناتمام است و از این حیث است که اهمیت کار خبرنگاران پانا به خوبی معلوم می شود.

حسن شیخلر، کارشناس سازمان دانش آموزی استان نیز با تقدیر از همکاری مربیان و دانش آموزان و مدیران سازمان دانش آموزی، بر آمادگی کامل در راستای اجرای برنامه های مرتبط با پیشتازان تاکید کرد.

در ادامه، حسین میزانی رئیس مجلس دانش آموزی پسران استان قم در دوره دهم، ضمن بازگویی برخی تجربیات خود از دیدار با مسئولان و سایر برنامه ها عنوان کرد: موجودیت سازمان دانش آموزی وابسته به تعامل و هم افزایی و تشکیل جلسات مشترک با دیگر دستگاه ها و نهادها و گروه هاست و ضرورت دارد در این زمینه تدابیری اندیشیده شود.

امید محمدی رئیس یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی استان قم نیز بخشی از برنامه های این مجلس را در خصوص بررسی مشکلات فضاهای آموزشی و ارتقاء تربیت دینی، اجتماعی و علمی دانش آموزان مورد اشاره قرار داد.

در ادامه، سایر اعضای حاضر به بیان دیدگاه های خود پیرامون برنامه های پیشتازان پرداختند.

در پایان، به پاس تجلیل از تلاش های حسین میزانی رئیس دهمین دوره مجلس دانش آموزی و نیز مربیان و اعضای مجلس، هدایایی از سوی مدیر سازمان دانش آموزی استان به آنان تقدیم شد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار