وزیر بهداشت در سفر به آذربایجان‌غربی:

تاکید بر بازسازی بیمارستان سلماس

تهران (پانا) - وزیر بهداشت با تاکید بر بازسازی بیمارستان سلماس عنوان کرد دستگاه‌های تشخیص پزشکی مورد نیاز بیمارستان سلماس به‌زودی تامین می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۰۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر بازسازی بیمارستان سلماس

به گزارش ایسنا، بهرام عین الهی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سلماس طی سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم بازسازی بیمارستان فعلی سلماس، اضافه کرد: در خصوص بیمارستان در حال احداث سلماس ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت و امروز با پیمانکار اتمام حجت کردیم تا ۶ ماه دیگر اگر پیشرفت قابل توجهی در پروژه مشاهده نشود قطعا پیمانکار و دستگاه مجری این پروژه تغییر خواهد یافت، چراکه اکنون دیگر با تامین اعتبار بهانه ای برای تاخیر در روند اجرایی این پروژه وجود ندارد و در این زمینه جا دارد از نماینده محترم نیز تشکر کنیم که به شدت پیگیر پروژه بیمارستان هستند.

وزیر بهداشت همچنین افزود: دستگاه های مورد نیاز بیمارستان سلماس نظیر MRI و نیز تامین نیروی انسانی در دستور کار قرار گرفت و انشالله بزودی شاهد تحول در این زمینه خواهیم بود.

وی بیان کرد: دانشکده پرستاری سلماس حتما باید امسال پذیرش دانشجو داشته باشد و به مسائل آموزشی توجه ویژه ای شود.

عین الهی بیان کرد: بسیاری از مشکلات و مطالبی که طی سفر عنوان شد، در واقع پیامد جنگ با دنیای استکبار است، چراکه پس از ۸ سال دفاع مقدس جنگ تمام نشده و امروز جنگ اقتصادی در جریان است که به مراتب سخت تر و دشوار تر از سایر جنگ هاست.

وی با بیان اینکه دولت با حضور مستقیم در میان مردم و مشکلات مردم را مستقیما می شنود و میبیند، افزود: نظام توریع یارانه ها قبل از این عادلانه نبود و با تمهیدات ویژه دولت سعی داریم منابع بصورت عادلانه در اختیار مردم قرار بگیرد.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه دشمن امروز مردم را نشانه گرفته؛ چرا که به خوبی به قدرت مردم واقف است، تصریح کرد: امروز وضعیت کشور ایران در مقابله با کرونا بهتر از کشورهای اروپایی و آمریکایی است و این نشانگر قدرت ایران و مردم کشورمان است که با وجود کمبود امکانات نسبت به کشورهای اروپایی امروز ما در دنیا سرآمد مبارزه با کرونا هستیم و وضعیت بسیار مطلوبی داریم و این وضعیت مدیون قدرت مردم است، چرا که در مبارزه با این بیماری مردم پای کار آمدند.

عین الهی خاطرنشان کرد: در وزارت بهداشت سعی بر این است که همه مردم بیمه شوند و در این راستا هفته گذشته بیش از ۵ میلیون نفر تحت پوشش بیمه قرار گرفتند و مردم امروز به راحتی و بصورت رایگان می‌توانند تحت پوشش بیمه سلامت درآیند.

وی اظهار کرد: پیری جمعیت امروز یک فاجعه است و رهبر معظم انقلاب در این خصوص دغدغه دارند که جا دارد با تدابیر ویژه در این راستا اقدامات لازم را بعمل آورد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه تاریخ باعث هویت بخشی به مردم یک منطقه می شود، گفت: منطقه سلماس تاریخ و هویت بالایی دارد و نشانگر شخصیت مردم این منطقه است، خصوصا این شهرستان ۷۲۷ تقدیم انقلاب کرده است که نشانگر شجاعت و جسارت مردم سلماس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار