پیام تسلیت آیت‌الله اختری در پی ارتحال آیت الله فاطمی‌نیا

تهران (پانا) - رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین با صدور پیامی ارتحال استاد اخلاق و خطیب برجسته آیت الله سید عبدالله فاطمی‌نیا را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۷۹۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت آیت‌الله اختری در پی ارتحال آیت الله فاطمی‌نیا

در متن این پیام آمده است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»
ضایعه اسفبار و فقدان جانگداز عارف وارسته و سالک متقی، خطیب توانا، مبلغ مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و استاد اخلاق مرحوم مغفور آیت الله سید عبدالله فاطمی‌نیا موجب تاثر و تاسف فراوان شد.
استاد بزرگوار و واعظ بی آلایش مرحوم فاطمی‌نیا با سجایای اخلاقی فراوان و بهره‌مندی از آموزه‌های عرفانی و فیوضات معنوی علمای بزرگ و اساتید عرفان، سالهای متمادی به امر تعلیم و تبیین مسائل دینی و اخلاق و ادب پرداخت و شاگردان بسیاری تربیت کرده و علاقه مندان زیادی از سخنان دلنشین و محضر پرفضیلش بهره جستند.
بی‌تردید فقدان این عارف و عالم وارسته و سخنور آگاه و روحانی راهنما، ضایعه ای تلخ و خسرانی جبران ناپذیر برای جامعه ایمانی و دوستان اهل بیت (علیهم السلام) به شمار می آید.
اینجانب ارتحال این استاد فقید را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم امام عصر (ارواحنا له الفداء) و پیشگاه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله) و مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، بیت مکرم و فرزندان گرامشان، دوستداران و شاگردانش، صمیمانه تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای روح بلند و ملکوتی آن فقید سعید رحمت بیکران و علو درجات در اعلی علیین و حشر با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان معزز داغ دیده و دوستان وابسته صبر و اجر مسئلت می نمایم.
محمد حسن اختری
رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار