با حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران؛

انتصاب معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، طی حکمی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران رامنصوب کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در متن حکمی که از سوی مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به منظور انتصاب مهدی نیک فر به عنوان معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران صادر شده، آمده است: نظر به مراتب تعهد، تجارب ارزنده و شایستگی جنابعـالی، به عنوان معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران منصوب می‌شوید.

در بخش دیگری از این حکم انتصاب آمده است: انتظار است با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سیاست‌هایدولت مردمی و قوانین و مقررات آموزش و پرورش، حداکثر اهتمام خود را با روحیه انقلابی و جهادی در راستای تحقق تعلیم و تربیت شش ساحتی دانش‌آموزانبه کارگیرید.

توفیقات روزافزون در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم با عنایت به غنیمت شمردن فرصت‌ها و لحظات مسئولیت در نظام مقدس اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار