در پی وقوع حادثه‌ای دلخراش و جلوه‌ای دیگر از ایثارگری معلمان؛

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان درگذشت معلم فداکار «یاسمین حوت» را تسلیت گفت

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، در پیامی درگذشت معلم فداکار یاسمین حوت از منطقه پلان را که برای نجات جان چند کودک روز گذشته در هوتک غرق شد، تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۷۹۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان درگذشت معلم فداکار «یاسمین حوت» را تسلیت گفت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، متن پیام حسنعلی میرعبدی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«و من احیاها فکانما احیاالناس جمیعاً»

هرکس انسانی را از مرگ نجات دهد گویا همه مردم را از مرگ نجات داده است و چه بزرگوارانه است وقتی شخصی برای نجات جان دیگران، جان خود را فدا می‌کند.

خبر حادثه دلخراش غرق شدن معلم فداکار منطقه پلان مرحومه «یاسمین حوت» تبلور واقعی ایثار و فداکاری بدون مرزی است که همواره از سوی معلمان نثار جامعه شده است. ایثاری که یک روز برای نجات جان دانش آموزان از زیر آوار، یک روز از روی تخت بیمارستان و در اوج بیماری، یک روز با اهدای عضو به بیماران نیازمند و حالا هم با غرق شدن در هوتک برای نجات جان چند کودک به تصویر کشیده می شود.

یقیناً روح بلند این معلم فداکار، نزد خداوند متعال دارای ارج و قرب بوده و قرین رحمت واسعه الهی خواهد بود، چرا که عمر با برکت خویش را، صادقانه وقف تعلیم و تربیت دانش آموزان کرد و با اخلاق انسانی، اسلامی و ایثارگرانه خود در عمل، مسیر تربیت را به آینده سازان این مرز وبوم نشان داد.

یاد این معلم دلسوز و فداکار را گرامی می دارم و فقدان اندوهناک وی را به جامعه بزرگ فرهنگیان و خانواده مکرم آن فقید جاوید، تسلیت و تعزیت می گویم و از پیشگاه یگانه خالق هستی، برای روح بلند این معلم پرتلاش و فداکار، رحمت واسعه الهی مسألت می‌کنم.

همچنین ضمن تسلیت به خانواده کودکان معصوم جان باخته در این حادثه، از خداوند متعال برای آنان صبر و شکیبایی آرزو می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار