معاون فرماندار میانه در همایش جهاد تبیین:

معلمان برای تبیین طرح عادلانه سازی یارانه ها تلاش کنند

میانه (پانا)-معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی فرمانداری میانه در همایش جهاد تبیین با اشاره به نقش معلمان در هدایت افکار عمومی از این قشر خواست در جهت تبیین و آگاه سازی مردم از طرح اصلاح ارز ترجیحی و عادلانه سازی یارانه ها همت کنند.

کد مطلب: ۱۲۷۸۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان برای تبیین طرح عادلانه سازی یارانه ها تلاش کنند
به مناسبت گرامیداشت هفته معلم همایش جهاد تبیین و بصیرت افزایی با حضور و سخنرانی سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه میانه، قشلاقی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه میانه و احمدی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش منطقه، ویژه مدیران مدارس و اعضای حلقه های صالحین به همت کانون بسیج فرهنگیان میانه در سالن همایش دبیرستان آیت اله احمدی میانجی برگزار شد.
تشریح نقش معلمان در جهاد تبیین و بیان دستاوردهای آموزش و پرورش، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و ارائه اهداف اجرای طرح معلم آینده ساز در مدارس از مهمترین موضوعات مطرح شده در این همایش بود.
فرید قشلاقی در همایش جهاد تبیین و آیین تجلیل از فرهنگیان بسیجی شهرستان به بیان تفاوت اندیشمند و دانشمند پرداخت و افزود: دانشمند صرفاً حافظه محور بوده و نمی تواند تولید علم کند اما اندیشمند کسی است که به تولید علم می پردازند بنابراین تربیت فردی اندیشمند بر فردی دانشمند اولویت دارد .
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میانه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در جمع معلمان و فرهنگیان که به بحث اندیشمندی قبل از بحث دانشمندی اشاره کردند، گفت: از فرهنگیان و معلمان فرهیخته انتظار می رود تا به تربیت دانش آموزانی اندیشمند همت گمارند.
وی همچنین به گوشه‌ای دیگر از بیانات مقام معظم رهبری در تربیت افرادی معتمد؛ متعهد؛ با اعتماد به نفس؛ آگاه؛ پایبند به آرمانهای امام و کارآمد از سوی معلمین اشاره کرد.
قشلاقی با انتقاد به نظر برخی مسوولین جامعه در بیان اینکه تولید علم وظیفه دانشگاه بوده و آموزش و پرورش فقط وظیفه آموزش در کنار تربیت را بر عهده دارد، اضافه کرد: نیروهای کارآمد و توانایی در آموزش و پرورش هستند که می توانند در کنار تعلیم و تربیت به تولید علم نیز بپردازند.
معاون سیاسی؛ اجتماعی فرماندار ویژه میانه؛ به در کنار هم قرار دادن علم و ایمان اشاره و تاکید کرد: علم قدرت حرکت است و ایمان به حرکت جهت می دهد که برای مثال اگر علم و قدرت تولید انرژی هسته ای را داشته و ایمان نباشد، حتما از این انرژی برای تولید بمب اتم در جهت نابودی بشر استفاده خواهد شد اما با وجود ایمان خود را در پناه خدا و متعلق به او دیده و از علم خود برای هر کاری استفاده نخواهیم کرد.
وی همچنین با بیان تاکید بر جدا کردن علم نافع از غیر نافع در حوزه آموزش و پرورش بر لزوم توجه هر چه بیشتر به این امر و توجه به امر تربیت در کنار تعلیم و آموزش تاکید کرد.
قشلاقی به زحمات سیستم آموزش و پرورش و معلمین در دوران کرونا اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری با دفاع از حقوق قشر فرهنگی و آموزش و پرورش عملکرد آنان را در دوران کرونا بسیار درخشان عنوان کردند.
️در پایان همایش از شوراهای فعال کانون بسیج فرهنگیان، اعضای فعال حلقه های صالحین و جمعی از مدیران مدارس منطقه با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار