فرید قشلاقی معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه میانه شد

میانه (پانا) -با حضور مدیر کل سیاسی استانداری آذربایجان شرقی و مسئولین شهرستانی، فرید قشلاقی از نیروهای باسابقه در آموزش و پرورش تبریز طی مراسمی به عنوان معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه میانه معرفی شد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
فرید قشلاقی معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه میانه شد

معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به اینکه جایگزینی هر سمت و جایگاهی باید بر اساس توانمندی، درایت و لیاقت اشخاص و اعتقاد به انقلاب و نظام صورت گیرد تصریح کرد: مسوولیت، موضع پاسخگویی به مردم و مطالبات آنهاست.

مسعود سعادتی در آیین معارفه معاون سیاسی فرمانداری ویژه میانه و بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان گفت: خدمت صادقانه به مردم در این نظام غنیمتی بس گرانبها است و از آنجا که ساماندهی مسایل مختلف در شهرستان نیاز به عزم راسخ دارد بنابراین همکاری، همدلی و هم افزایی تمام دستگاه ها می تواند در پیشبرد امور، اثری ماندگار در ارتقاء توسعه و بالندگی مردم داشته باشد.

وی قبول مسوولیت در کشور را با توجه به وضعیت و شرایط موجود در جامعه و هجمه های فراوان از سوی دشمنان را تکلیف بزرگ توصیف کرده، گفت: باید برای افرادی که قبول مسوولیت می کنند آرزوی توفیق کرده و در راه خدمت به مردم دعاگوی آنها باشیم.

فرماندار ویژه میانه در خصوص فرید قشلاقی، معاون جدید سیاسی، اجتماعی فرمانداری که اصالتا میانه ای و یکی از فعالین سیاسی تبریز بوده گفت: امیدواریم با حضور این جوان خوش فکر، انقلابی، ولایی و علاقمند به نظام شاهد ارتقا و توسعه همه جانبه شهرستان بویژه در حوزه سیاسی، اجتماعی باشیم.

وی همچنین با قدردانی از زحمات 5 ساله بهنام آقامحمدی بخشدار سابق بخش مرکزی در اداره بخش با بیش از 150 روستا و با توجه به پراکندگی روستاها همچنین محدودیت اعتبارات و معذورات اداری برای مصطفی کوشافر که از جانبازان و آزادگان دفاع مقدس است، درانجام وظایف بخشداری، خدمت به مردم بویژه اهالی روستاهای بخش و ادامه امور مثبت بخشدار قبلی و پوشش نقاط ضعف موجود، آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

سعادتی یکی از سیاستهای دولت عدالت محور و اخلاق مدار فعلی را استفاده از ظرفیت نیروی انسانی در وزارت کشور و میدان دادن به جوانان را سیاست دیگر این دولت در قالب بیانیه گام دوم انقلاب عنوان نمود و افزود: انتخابهای فعلی نیز بر اساس ضوابط و معیارهای دولت و در راستای تحقق اهداف و برآورده شدن انتظارات مردم است که امیدواریم با این انتخابها بتوانیم در راستای خدمت هر چه بیشتر به مردم و تحقق اهداف والای نظام و دولت موفق تر از گذشته قدم برداشته و به توسعه و عمران شهرستان کمک کنیم.

امام جمعه میانه نیز در این مراسم اولین مساله و اساسی ترین مشکل مردم را گرانی در کشور خوانده بر رفع این معضل تاکید کرده اضافه نمود: اگر ماه رمضانی هست برای این است که درد فقرا و نیازمندان را حس کنیم و اگر اینگونه نباشد ما نباید مسوول باشیم زیرا مسوولیت شعار نیست بلکه مسوولیت جایگاه عملکرد درست و تحقق اهداف نظام در خدمت صادقانه و خالصانه به مردم است.

حجت الاسلام عبداله محمدی همچنین بر لزوم انتخاب افرادی اصلح و کارآمد، متعهد و انقلابی تاکید کرده و افزود: مسوول واقعی کسی است که گرهی بر گره های موجود نیفزوده و گره گشای مشکلات باشد.

مدیر کل سیاسی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه عدالت منهای معنویت را سبب انحراف از راه درست خواند و بر ضرورت توجه به بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب تاکید کرد و افزود: در سخنرانی تحلیلی و تبیینی مقام معظم رهبری در خرداد 98 بر اتفاق و حادثه انقلاب، اتفاقاتی که از خود انقلاب تا به امروز رخ داده و چشم انداز متصور برای فردای انقلاب اشاراتی شده اما مهمترین آنها نقش و عظمت نیروی جوان و انقلابی در کشور است که رهبر انقلاب بر این مبحث تاکید بسیار داشته و بر چگونگی نقش جوان متعهد انقلابی در بدنه اجرایی و گذر از مراحل مختلف آن با ارائه راهکار اجرایی اشاره کردند.

حقیقیان تصریح کرد: تا یکدستی و بازسازی در بدنه مدیریتی کشور صورت نگیرد وضعیت درست نخواهد شد و تنها در صورتی گشایش در امور را می توان شاهد بود که افراد انتخاب شده معتقد وملتزم واقعی نظام و انقلاب باشند.

گفتنی است فرید قشلاقی که بعنوان معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه میانه معرفی شد، پیش از این معاون ستادهای اصلی رییسی ریاست جمهوری اسلامی ایران و از نیروهای باسابقه در آموزش و پرورش تبریز بوده است.

و مصطفی کوشافر جانباز و آزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس، بعنوان بخشدار جدید بخش مرکزی پیش از این کارشناس رسیدگی به بازرسی و شکایات و قبل از آن در سمتهای مختلفی عهده دار مسوولیت بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار