اجرایی شدن طرح مطالعاتی زندان جدید میانه

تبریز (پانا) - مدیر کل زندان‌های آذربایجان شرقی از اجرایی شدن طرح مطالعاتی در زندان جدید میانه با اعتبار مشخص شده از سوی مجلس و سازمان زندان‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرایی شدن طرح مطالعاتی زندان جدید میانه

محمد جوادی اظهار کرد: حمایت ویژه و همه جانبه مادی و معنوی از خانواده‌های زندانیان و اشتغال زندانی و خانواده‌های آن‌ها از اولویت‌های مهم سازمان زندان‌ها و قوه قضائیه است.

وی ادامه داد: هدف از اشتغال زندانیان حمایت مستقل از خانواده‌های آن‌ها در زمان زندانی بودن سرپرست خانواده و یادگیری حرفه و شغل برای مددجو پس از سپری شدن دوران محکومیت است.

جوادی اضافه کرد: با اشتغال هر مددجو ۵۰ درصد از درآمد آن‌ها به طور مستقیم به حساب خانواده‌ها واریز می‌شود.

مدیر کل زندان‌های استان اظهار امیدواری کرد: با کمک فرمانداران؛ خیران و کارآفرینان استان بتوانیم تمامی برنامه‌های اشتغال مددجویان را عملی و اجرا کنیم.

جوادی گفت: هر کارآفرینی که مددجویی را به کار گیرد از تسهیلات ویژه برخوردار خواهد شد.

فرماندار میانه هم خاطر نشان کرد: زندان این شهرستان از نظر ظرفیت متناسب با تعداد مددجویان شهرستان نیست. مسعود سعادتی بر ضرورت ایجاد زندان جدید میانه در خارج از محدوده شهر با ظرفیت مناسب طبق مصوبه سال‌های قبل تاکید کرد.

محمود محمودیان دادستان عمومی و انقلاب میانه نیز با اشاره به جایگاه انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان در بین ۱۰ انجمن برتر کشور از زحمات و تلاش اعضای انجمن برای کاهش آلام زندانیان و خانواده‌های آن‌ها قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار