حضور سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با 3 غرفه در نمایشگاه کتاب تهران

تهران (پانا) - سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با سه غرفه مرکز بررسی آثار دانش‌آموزی رشد، انتشارات مدرسه و ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی رشد در سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با 3 غرفه در نمایشگاه کتاب تهران

سی‌وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 21 اردیبهشت ماه در مصلای حضرت امام خمینی (ره) آغاز شده و تا 31 اردیبهشت ادامه خواهد داشت و سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به عنوان زیر مجموعه وزارت آموزش و پرورش با سه غرفه شامل مرکز بررسی آثار دانش آموزی رشد، انتشارات مدرسه و ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی رشد به عنوان زیر مجموعه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی در این دوره از نمایشگاه حضور دارد.

میزبانی مخاطبان مجلات رشد در غرفه مرکز بررسی آثار دانش آموزی رشد

مرکز بررسی آثار دانش آموزی رشد با هدف شناخت، جذب و پرورش استعدادهای ادبی و هنری دانش آموزان و حمایت از هنرجویان مستعد فعالیت خود را از سال 1360 همزمان با انتشار نخستین مجلات رشد دانش آموزی آغاز کرد. این مرکز برای ایجاد ارتباط با مخاطبان مجلات رشد و پرورش استعدادهای ادبی و هنری دانش آموزان و آموزش مکاتبه ای و الکترونیکی آنان تشکیل شده است و به هنرجویان در زمینه نگارش داستان، شعر، قطعه ادبی، نقاشی و خوشنویسی مشاوره داده و راهنمایی می کند. کارشناسان این مرکز از طریق مکاتبه با دانش آموزان به پیشرفت های آنها کمک می کنند. غرفه ی مرکز بررسی آثار دانش آموزی رشد میزبان مخاطبان مجلات رشد خواهد بود. این غرفه در زیر زمینِ رواق شرقی، بخش ناشران کودک و نوجوان، روبه‌روی مدیریت سالن ناشران کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب تهران قرار داد.

تخفیف 40 درصدی انتشارات مدرسه به فرهنگیان

انتشارات مدرسه با بیش از هزار عنوان کتاب در حوزه‌های کودک، نوجوان و بزرگسال در این دوره از نمایشگاه حضور دارد از میان عناوین یاد شده 150 عنوان کتاب چاپ نخست سال‌های 1400و 1401 هستند که در دو غرفه سالن ناشران کودک و نوجوان و سالن ناشران عمومی عرضه می‌شوند.

انتشارات مدرسه تخفیف 40 درصدی با ارائه کارت شناسایی به غرفه مدرسه را به عنوان تسهیلاتی برای فرهنگیان و معلمان در نظر گرفته است. همچنین تمامی کسانی که خرید بالاتر از 500 هزارتومان داشته باشند می‌توانند در محل غرفه، با ارائه فاکتور و کد دریافتی در قرعه‌کشی که در نظر گرفته شده شرکت کنند و جوایزی را برنده شوند.

دیدار علاقه‌مندان به کتاب با نویسندگان و جشن امضاء از جمله برنامه‌های فرهنگی انتشارات مدرسه در مدت زمان برگزاری نمایشگاه کتاب است.

غرفه ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی رشد

سومین غرفه سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در نمایشگاه بین المللی کتاب مربوط به ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی رشد می باشد؛ ارائه و نمایش برخی کتاب های برگزیده سالهای گذشته جشنواره کتاب رشد، فرایند ساماندهی و ارزیابی آثار، روندنمای مراحل ارزیابی منابع آموزشی و تربیتی، تشریح شرایط نشان استاندارد الکترونیکی منابع آموزشی و تربیتی به ناشران و همچنین این خانواده‌ها از جمله فعالیت هایی است که توسط این غرفه در نمایشگاه کتاب انجام می گیرد.

علاقمندان به بازدید از غرفه های سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می‌توانند به نشانی ایستگاه مترو شهید بهشتی، مصلای امام خمینی (ره) تهران، زیر زمینِ رواق شرقی، بخش ناشران کودک و نوجوان، روبه‌روی مدیریت سالن ناشران کودک و نوجوان مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار