فرماندار بهارستان:

تامین کالاهای اساسی اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد

بهارستان(پانا)- برای رسیدن به رشد و توسعه‌ متوازن و همه جانبه در شهرستان بهارستان به کار و تلاش همگانی نیاز است.

کد مطلب: ۱۲۷۸۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تامین کالاهای اساسی اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد

عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان در جمع خبرنگاران تامین نیازهای اساسی مردم را از اولویت اقدامات مسئولین دانست وگفت: دستگاه‌های مسئول موظف هستند با هماهنگی‌های لازم در چرخه‌ تولید و بخش توزیع را فراهم سازند تا دسترسی سریع و مطمئن مصرف کننده حاصل شود.

فرماندار بهارستان گفت: شهرستان بهارستان که از متراکم‌ترین شهرهای کشور است از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و باید تلاش کنیم با برنامه‌ریزی صحیح و مناسب از همه این ظرفیت‌ها در جهت رشد و توسعه شهرستان به نحو احسن استفاده کنیم.

او با اشاره به این موضوع که اولویت اصلی خیرین سلامت استان تهران بهارستان است تشریح کرد: خیرین سلامت نقش قابل توجهی در تامین مالی و توسعه منابع در نظام سلامت کشور برعهده دارند.

نوحی از تخصیص بودجه‌ ملی برای بیمارستان حضرت اباالفضل خبر داد و گفت: ما در تلاشیم تا از ظرفیت خیرین برای ساخت بیمارستان استفاده کنیم.

نوحی دونوبت بودن مدارس را از چالش‌های اساسی این شهرستان دانست و گفت: دوازده پروژه فعال و نیمه فعال در شهرستان وجود دارد و ضمن بازدید مدیرکل نوسازی آموزش و پرورش استان تهران اعتبارات خوبی برای این پروژه‌های تخصیص پیدا کرد و امیدواریم تا شروع سال تحصیلی جدید بخشی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

نماینده دولت در بهارستان ضمن توضیح حواشی به وجود آمده در شورای نسیم شهر گفت: قرار نظارت قضایی و منع فعالیت در شواری شهر بابت جرایم ارتکابی که دریافت رشوه بوده برای رئیس و عضو شورای‌شهر نسیم شهر صادر شده و استعفایی در کار نبوده.

خبرنگار:محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار