معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

سبک زندگی اسلامی ما باید سبک زندگی سالم باشد

بهارستان دو (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اجرای طرح سلامت گفت سبک زندگی اسلامی ایرانیان باید سبک زندگی سالم بشود و برای داشتن سبک زندگی سالم باید به صحبت‌های مراقبین سلامت توجه کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
سبک زندگی اسلامی ما باید سبک زندگی سالم باشد

آیین اختتامیه تجلیل و تقدیر از مراقبین و رابطین سلامت در سالن سجادیه بهارستان دو با حضور جمعی از مسئولین و مراقبین سلامت برگزار شد.

الهه حسن‌پور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از تمامی کسانی که تحت عنوان سلامت قدمی برای سلامتی دانش‌آموزان برداشته‌اند تشکر و قدردانی کرد و آنها را قابل ستایش دانست.

وی به مناسبت هفته سلامت اظهار کرد: یکی از نعمت‌های بزرگ ما، سفیران سلامت‌ هستند، کسانی که سلامت را آموزش می‌دهند؛ سبک زندگی اسلامی ایران ما باید سبک زندگی سالم بشود و برای داشتن سبک زندگی سالم باید به صحبت های مراقبین سلامت توجه کنیم.

حسن‌پور عنوان کرد: یکی از تغییرات مهم افزایش دادن امید به زندگی است و امید به زندگی یعنی میانگین سن افراد جامعه که در این زمینه ما نباید فقط به سن توجه کنیم، بلکه باید به میزان سلامت افراد جامعه هم توجه کرده و یکی از امید‌های همه‌ سلامت کاران این است که بتوانند میانگین سن جامعه را افزایش دهند.

دانش‌آموز خبرنگار: رومینا محمدپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار