سارقان مسلح طلافروش گلستان دستگیر شدند

بهارستان (پانا) - ظهر روز گذشته که صدای تیراندازی و آژیر خطر طلافروشی، شهروندان را از یک سرقت مسلحانه در گلستان باخبر ساخت که خوشبختانه با هوشیاری صاحب مغازه سارقان از این سرقت ناکام ماندند.

کد مطلب: ۱۲۷۸۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
سارقان مسلح طلافروش گلستان دستگیر شدند

ظهر روزگذشته سه سارق مسلح در شهر گلستان اقدام به سرقت از مغازه طلافروشی کردند که با هوشیاری و عکس‌العمل سریع صاحب مغازه نسبت به فعال سازی سیستم‌های امنیتی و قفل کردن درب مغازه و همچنین حضور به موقع پلیس سارقان دستگیر شدند.

با حضور به موقع مامورین نیروی انتظامی در صحنه موفق به دستگیری دو تن از این سارقان می‌شوند که یکی از این سارقان قبل از حضور پلیس و با استفاده از شلوغی جمعیت موفق به فرار می‌شود که پس از متواری شدن نفر سوم سارقین ظرف مدت کم‌تر از دو ساعت مامورین موفق به دستگیری نفر سوم می شوند که جای قدردانی دارد.

اما متاسفانه در این میان خبرنگاران که وظیفه و رسالتی جز اطلاع رسانی ندارند برای تهیه‌ گزارش در صحنه حاضر می‌شوند اما با رفتار غیرقابل توجیهی از سوی مامورین مواجه می‌شوند که علاوه به دستگیری سارقان مسلح خبرنگار رسمی شهرستان را نیز دستگیر و بازداشت می‌کنند که به یک سوال بدون جواب در بین اذهان عمومی می شود.

لازم به توضیح است که صبح امروز با حضور بازپرس پرونده به همراه سه متهم در محل حاضر شدند و صحنه‌ جرم بازسازی شد.

خبرنگار:محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار