معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:

معلمان سرداران فکر، قلم و اندیشه هستند

تبریز (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی معلمان را به انسان های فریخته ای تشبیه کرد که راهبری و رهبری دانش آموزان را برعهده دارند.

کد مطلب: ۱۲۷۸۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
معلمان سرداران فکر، قلم و اندیشه هستند

تراب محمدی ضمن قدردانی از زحمات تمامی معلمان افزود: ما در مقابل معلمان سر تعظیم فرود می آوریم زیرا که انان با بال ملائک پرواز می کنند، انها سرداران فکر، قلم و اندیشه هستند. انها جامعه نخبگان، انسان های فریخته ای هستند که افرادی که راهبری و رهبری بالای 15 میلیون دانش آموز را در کشور بر عهده دارند این قدرتی عظیم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: همه شما انسان های انقلابی، ولایی و وطن دوست هستید و باید در اگاهی دهی در مورد اینکه جریانات اخیر فقط حذف ارز ترجیحی نیست و توزیع عادلانه یارانه است دولت را یاری کنید این کاری است که در سال های اخر یک دولت نمی شود انجام گیرد باید یک و یک گروه ایثار کنند و این اتفاق اکنون اتفاق افتاد.

وی اظهار کرد: دشمن با تمامی قوا و تمامی امکانات رسانه ای وارد عمل شده که مردم را ناامید کند نقش شما را کسی نمی تواند در جامعه ایفا کند شما صاحبان تریبونی عظیم هستید که مخاطبانتان افرادی بسیار تاثیر پذیر هستند شما در مدرسه انسان سازی، انسانی کارآمد برای جامعه تربیت می کنید.

محمدی خاطرنشان کرد: گاها دانش اموزان مطالبی را که از معلم خود می شنوند بیشتر از پدر و مادر خود قبول دارند حجمه هایی را که برای مایوس کردن مردم از طرف دشمنان بر جامعه وارد می شود با کمک شما و با اغنای افکار عمومی می توان از بین برد جهاد تبیین، جهادی بزرگ است و باید دستاورد های انقلاب توسط شما صاحبان علم به درستی تبیین شود.

وی گفت: هیچ تمدنی در تاریخ ایجاد نشده مگر توسط عالمان امروز. مقام معظم رهبری بعد از خودسازی و جامعه سازی به تمدن سازی توسط شما که ایثار، فداکاری و دلسوزی دارید اشاره می کند ارزشی که اسلام برای معلمین قائل است در هیچ مکتب دیگری دیده نمی شود قلم معلم در مکتب اسلام از شهادت نیز افضل تر است شما باید با توجه به بیانات مقام معظم رهبری نسل تولید محور و انسان های مسئولیت پذیر و... تربیت کنید زیرا که در آینده مدرک زیاد مهم نیست بلکه مهارت است که به درد خواهد خورد.

وی در پایان به رتبه بندی معلمان اشاره کرد و افزود: ارزش معنوی معلم بالاست و زمانی که معلم از لحاظ مادی و معنوی آسوده خاطر باشد به دانش آموزان نیز خوب درس خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار