معاون امور استان‌های ستاد همکاری آموزش و پرورش:

‌مصداق‌شناسی حق و باطل در بیانیه گام دوم انقلاب

قرچک (پانا) - معاون امور استان‌های ستاد همکاری آموزش و پرورش ‌در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب گفت جهاد کنید تا حق را از باطل تشخیص دهید، زیرا بیگانگان سعی دارند برای رسیدن به اهدافشان مردم را از انقلاب دلسرد کنند.

کد مطلب: ۱۲۷۸۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
‌مصداق‌شناسی حق و باطل در بیانیه گام دوم انقلاب

حجت‌الاسلام حسین درودی، معاون امور استان‌های ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش و پرورش در کارگاه بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: دشمن درصدد است که جای رویش و ریزش را در عموم مردم به ویژه جوانان و همچنین مسئولان و مدیران کشور تغییر بدهد و بدبینی و ناامیدی به آینده را به درون خانواده‌ها و جامعه تزریق کند و مهم‌ترین موضوع در بیانیه گام دوم، جهاد تبیین برای مصداق‌شناسی حق و باطل است.

وی اظهار کرد: موضوع مهمی که در حال حاضر در جامعه امروزی وجود دارد تلاش بدون جهاد است؛ یعنی تلاش بدون باورمندی به جهان ماندگار آخرت؛ اما نکته قابل توجه این است که در کشور جمهوری اسلامی در گام اول این تلاش همراه با جهاد یعنی تلاش با رصد دشمن درون و برون بوده است که بلوغ چهل سالگی انقلاب اسلامی را به ثمر نشانده است.

حجت‌الاسلام درودی با اشاره به اهمیت جهاد در تدریس گفت: جهاد در تدریس و تحقیق و تبیین سبب می‌شود که حق از باطل تشخیص داده شود و توطئه دشمنان در حق‌نمایی و دلسوزی دروغین آنان نقش بر آب شود؛ زیرا بیگانگان سعی دارند برای رسیدن به اهدافشان مردم را با فریب‌ها و دروغ های آراسته به هنر و هنرمندان در رشته‌های مختلف از انقلاب اسلامی دلسرد کرده و از ابزاری استکباری به ویژه رسانه‌های در فضای‌مجازی، برای تحریک خشم مردم استفاده کنند.

معاون امور استان‌های ستاد همکاری در خصوص انسان شناختی قرآنی اظهار کرد: انسان از سه لایه مرتبط و متصل خلق شده است که مهم ترین قوه آن نعمت عقل بود که در کشوری که شهیدانی چون شهید سلیمانی و احمدی روشن و مانند این عزیزان تربیت شده‌اند به ما نشان می‌دهد که علت ترور و به خاک و خون کشیدن این دانشمندان جهانی و مرض نخبه کشی در دشمنان آنان، عقل ستیزی و جهل محوری آنها است.

وی گفت: این نشست های معرفتی در آموزش و پرورش با متونی نظیر بیانیه گام دوم و دیگر اسناد بالادستی؛ قادر است که جامعه فرهنگی و آموزشی کشور را به خردورزی مزین کنند و دشمنان بی خرد و با توهم خویش را؛ در باتلاق جهل و جهالت خودشان سرگردان و ناکام و بی مقدار کند.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه صالح‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار