معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ملارد:

مربیان پرورشی نقش مهمی در ترسیم گام دوم انقلاب دارند

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی ملارد در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ویژه معاونین و مربیان پرورشی گفت نقش مربیان پرورشی در ترسیم گام دوم انقلاب به عنوان سربازان امر تربیت بسیار مهم است.

کد مطلب: ۱۲۷۸۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مربیان پرورشی نقش مهمی در ترسیم گام دوم انقلاب دارند

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، ضمن گرامیداشت یاد شهدای امور تربیتی بیان کرد: در دوران کرونا، سختی‌های کار پرورشی بیشتر شد و تلاش همکاران بصورت جهادگونه بوده و تربیت تعطیل نشد و مربیان در فضای مجازی و فعالیت‌های انفرادی کار تربیتی را ادامه دادند.

وی ادامه داد: لازم است پس از بازگشایی مدارس، تلاش همکاران در برگزاری فعالیت‌های جمعی و ارتباط بهتر و موثرتر با دانش‌آموزان متمرکز شده و کارها، تلطیف بیشتری پیدا کند.

حضرتقلی تشریح کرد: نمونه اجرای این فعالیت‌ها، اجرای سرود سلام فرمانده در بیش از ۵۰ مدرسه این منطقه است که اثرات تربیتی بسیاری بر دانش‌‌آموزان در زمینه شناخت اسوه‌های مقاومت و ایثار است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد تصریح کرد: یکی از رسالت‌های مهم مربیان پرورشی، تلاش در جهت برنامه‌ریزی با هدف تبیین گام دوم انقلاب برای دانش‌آموزان است و طبق گفته مقام معظم رهبری، انقلاب با کمک مردم و از طریق خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن نوین اسلامی به اهداف والای خود برسد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار