امام جمعه ملارد:

پیشبرد بیانیه گام دوم انقلاب از طریق جامعه هدف مربیان پرورشی امکان‌پذیر است

ملارد (پانا) - امام جمعه ملارد در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب بیان کردجامعه هدف مربیان پرورشی، نوجوانان و جوانان هستند و پیشبرد گام دوم انقلاب هم از طریق آنها حاصل می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۸۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
پیشبرد بیانیه گام دوم انقلاب از طریق جامعه هدف مربیان پرورشی امکان‌پذیر است

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی خوبانی، امام جمعه ملارد، در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در جمع مربیان پرورشی مدارس بیان کرد: معلمین هدایت‌کننده دانش‌‌آموزان در مسیر درست و رشد و تکامل هستند و در صورت تحقق امر تربیت در مدارس، جامعه‌ای سالم، پویا و متعهد تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: کار مربیان پرورشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بیانیه گام دوم انقلاب بیشتر خطاب به نوجوانان و جوانان است که جامعه هدف مربیان تربیتی در مدارس هستند.

خوبانی افزود: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با خودسازی شروع شده و با موفقیت در این مرحله، جامعه‌پردازی هم ایجاد شده و تمدن نوین اسلامی هم شکل می‌گیرد، به عبارت دیگر همه این مراحل، مترتب هم هستند و همدیگر را کامل می‌کنند.

وی بر تربیت دانش‌آموزان به عنوان یک فرد کارآمد تاکید کرد و گفت: اگر بخواهیم به تمدن نوین اسلامی برسیم باید تربیت تک تک افراد به صورت کارآمد باشد یعنی فرد علاوه بر اینکه انسان صالحی باشد، مهارت‌های متنوعی را بیاموزد و به کار ببرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین خوبانی خاطرنشان کرد: تربیت تنها وظیفه یک نفر نیست و مدرسه باید به عنوان یک سیستم تربیتی تعریف شود و برای تحقق این مهم، لازم است مربی تربیتی با مهارت‌های روانشناسی، مهارت‌های زندگی ، مشاوره، اخلاق، مدیریت و تفکر خلاق آشنا باشد، چرا که اصل کار مربیان، تربیت صحیح است و لازمه آن ارتباط صحیح و دائمی با دانش‌آموزان است‌.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار