اعلام نتایج مرحله استانی دهمین جشنواره تجارب برترتربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از اعلام نتایج مرحله استانی دهمین جشنواره تجارب برترتربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج مرحله استانی دهمین جشنواره تجارب برترتربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اعلام این خبر گفت: دهمین جشنواره تجارب برترتربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی با هدف کیفیت بخشی خدمات تربیتی و پیشگیرانه در راستای معرفی تجربه‌ها، روش‌ها و ابتکارات همکاران پرورشی، آموزشی و اجرایی مدارس، ادارات و مراکز پرورشی، زمینه تعمیم و کاربست آن و همچنین بخش معرفی همکاران بازنشسته دارای تجربه‌های ماندگار، برای اولین بار اجرا شد.

وی افزود: امسال نیز دبیرخانه استانی دهمین دوره جشنواره مذکور با تشکیل کانال تخصصی و ارائه آموزش، برگزاری کارگاه تربیت مدرسان میانی، تهیه جزوات و اینفوگرافی آموزش در سطح استان و مناطق، زمینه حضور پرشور همکاران را فراهم نمود.

مدیر کل شهرستان های استان تهران ضمن ابراز خرسندی از حضور فعال همکاران در ادامه بیان کرد: با آرزوی موفقیت برای برگزیدگان در مرحله کشوری، امیدواریم با معرفی تجارب برگزیده گامی موثر در جهت تحقق اهداف تربیتی سندتحول بنیادین آموزش و پرورش برداشته و در تربیت دانش‌آموزان سرزمین ما، بیش از پیش تأثیرگذار باشیم.

شایان ذکر است آثار برگزیده مناطق توسط تیم‌های داوری تخصصی، بررسی و در نهایت 13 اثر از بخش تربیتی، 8 اثر در بخش مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و یک تجربه ماندگار به عنوان برترین‌های استان انتخاب و به دبیرخانه کشوری جشنواره، مستقر در استان گیلان ارسال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار