برای اولین بار در آذربایجان‌ شرقی انجام شد

برگزاری آیین تجلیل از معلمان و اساتید بازنشسته ورزش آذربایجان‌شرقی

تبریز (پانا) - آیین تجلیل از معلمان و اساتید بازنشسته ورزش استان آذربایجان‌ شرقی با حضور 25 تن از معلمان و اساتید ورزش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تجلیل از معلمان و اساتید بازنشسته ورزش آذربایجان‌شرقی

آیین تجلیل از معلمان و اساتید بازنشسته ورزش استان آذربایجان شرقی روز دوشنبه 19 اردیبهشت ماه در محل سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین، رئیس بسیج ورزشکاران استان و 25 تن از معلمان و اساتید ورزش استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این مراسم، ستوده نژاد گفت: این برنامه برای اولین بار است تدوین و برگزار می شود و امیدوارم در سنوات آتی در خدمت جمع کثیری از معلمان بازنشسته ورزشی و سرمایه های انسانی استان باشیم.

وی در ادامه از تاثیر معلم ورزش در تشکیل باورهای صحیح در کودکان و نوجوانان سخن گفت و افزود: شاکله اصلی ذهن کودکان با بازی های مختلف که اساس ورزش را می کند، به وجود می آید و در این بین معلمان ورزشی نقطه عطفی در زندگی هر یک از ما است.

ستوده نژاد در ادامه مراسم از تک تک معلمان و اساتید حاضر در جلسه با اهدای گل و یادبود تجلیل به عمل آورد.

اصغر کوشافر، علی عطایی، حسام گلزاری، نصیر پایگذار، محمدحسین آموزگار، حمداله ذوالنون، بیوک طاهری، حبیب طهوری، حمید فاضلی فرد، حسن امیر منتقمی، جمشید نیک مهر، حسین رضایی، اکبر شهابی، ابوالقاسم فکرآزاد، علی آستانه، بلال باهری، سید ابوالفضل افصحی، جمشید نجفی، رضا یوسف خانی، عباس ظروفچی، اقبال تاج صالح ودادی،منیره دخانچی، شهلا سید نظری، عصمت صحی دانش، آذردخت افشار و لیدا دینه وری معلمان و اساتید بازنشسته ورزش استان هستند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار