مدیر دبیرستان صابرین شاهد ٢ اظهار کرد:

علم و اخلاق هر دو با هم در زندگی مهم و تاثیرگذارند

تهران (پانا) - مدیر دبیرستان صابرین شاهد2 ، معتقد است علم و اخلاق هردو با هم در زندگی مهم و تاثیرگذارند و آموزش، مهم‌ترین بخش جهاد علمی است که معلمان این جهاد را به خصوص در دوران کرونا انجام دادند.

کد مطلب: ۱۲۷۷۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
علم و اخلاق هر دو با هم در زندگی مهم و تاثیرگذارند
با حضور حمیدرضا مولایی؛ معاون آموزش متوسطه، آرش ساکی مسئول شاهد منطقه یک و حسین طاهری؛ معاون نیروی انسانی به همراه مینو امیری؛ مدیر دبیرستان و جمعی از کادر مدرسه به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و تقدیر از مقام معلم مراسمی در دبیرستان شاهد صابرین برگزار شد.
مینو امیری مدیر دبیرستان شاهد صابرین در گفت و گو با پانا، اعلام کرد: بزرگداشت مقام معلم در این هفته در راستای گرامیداشت نام و یاد شهید عالی مقام، شهید مطهری است؛ چراکه ایشان الگوی بسیاری از معلمان ما هستند. این که در آموزش ها علاوه بر درس کلاسی به درس های زندگی و اخلاق هم عنوان می شود، یعنی علم و اخلاق هردو باهم در زندگی مهم و تاثیرگذارند.
در این مراسم که در زمان درسی دانش آموزان برگزارشد، نماینده دبیران در جلسه حضور یافت و مشکلات آموزش مجازی و همچنین حضوری را بیان کرد.
همچنین در ادامه مشکلات و فشارهای روحی و روانی دانش آموزان متوسطه دوم، به خصوص کنکوری ها مطرح شد و مینو امیری افزود: باتوجه به مجازی بودن آموزش در این 2 سال و افت تحصیلی دانش آموزان تلاش شد دراین مدت آموزش حضوری، استرس دانش آموزان باتوجه به فرا رسیدن امتحانات نیم سال دوم، کاهش پیدا کند. هدف اصلی ما سلامت و موفقیت دانش آموزان است.
همچنین هادی؛ معاون بنیاد شهید ضمن تشکر از کادر آموزشی و اجرایی دبیرستان از اعلام آمادگی نیروهای مجرب، برای مشاوره تحصیلی، کنکور و دردبیرستان سخن گفت.
در پایان مراسم نیز محسن پور از زحمات کادر پرتلاش و فعال مدرسه تشکر ویژه و تقدیر نامه ای از طرف ایشان به امیری مدیریت دبیرستان اهدا شد.
گفتنی است در این مراسم مسئولین بنیاد شهید شمیرانات، نماینده فرماندار شمیرانات و معاون امور اجتماعی شهرداری نیز حضور داشتند.
دانش آموز خبرنگار : کوثر طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار