مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

خانواده‌ها طلایه‌داران گرامیداشت مقام معلم هستند

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در آیین سپاس معلم با بیان اینکه مقام معظم رهبری حامی اصلی معلمان هستند، خانواده‌ها را بعنوان رکن اصلی حمایت از شأن معلم عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۶۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
خانواده‌ها طلایه‌داران گرامیداشت مقام معلم هستند

علیرضا صیادی در آئین سپاس معلم گفت: ما باید مطالبات معلم ها را با کلام های مقام معظم رهبری احیا کنیم و لذا باید کلام مقام معظم رهبری در ارتباط با هفته معلم و مسائل آموزشی و دیدار با روسا را به عنوان سند حمایت رهبری از معلمین به قوا های مختلف منعکس کنیم. آن موقع است که مشخص می‌شود حامی و پشتوانه معلمین مقام معظم رهبری است.

وی افزود: مطالبه اصلی معلمین در کلام رهبر کاملا مشخص، روشن و واضح است. ما هم ان‌شاالله در این خصوص فعال می‌شویم و کارگروه های خود را نیز فعال می‌ کنیم. مطلب دیگر این است که سایر دستگاه ها و حتی خود خانواده ها باید از شأن و منزلت معلم ها غافل نشوند، ما نیز به عنوان خادمین معلمین باید روز معلم را گرامی بداریم اما اصل برنامه ها بر عهده خانواده‌ها هستند که ما به آنها خدمت می‌دهیم طوری که چنین خدمتی در هیچ کجا یافت نمی‌شود.

این مقام مسئول در دستگاه تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی اظهار داشت: رسانه ها باید همه را از لحاظ افکار عمومی متوجه کنند چرا که اصل تقدیر باید از آحاد مردم صورت بگیرد و لذا در این راستا باید انجمن اولیا و انجمن شورای مدرسه و سایر نهاد های مردمی فعال شوند و در این راه گام بزرگی بردارند.

شایان ذکر است در پایان این برنامه توسط مدیر کل و معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استاندار از معلمین برتر مدرسه فرزانگان ۱ تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار