مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

ضرورت آموزش مهارت زندگی به دانش‌آموزان

تبریز( پانا )- مدیر کل جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تاکید کرد دانش‌آموزان ایران اسلامی فقط نیاز به یادگیری چهارعمل اصلی ندارند، بلکه باید مهارت زندگی را طبق بیانیه گام دوم انقلاب بیاموزند.

کد مطلب: ۱۲۷۶۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت آموزش مهارت زندگی به دانش‌آموزان

علیرضا صیادی در جلسه تودیع معارفه خود گفت: آنچه که برای این جلسه قابل بیان است، این است که با توجه به توسعه سرانه استان، خیرخواهان آموزش و پرورش و دانش آموزان عزیز؛ یک روشی را باید با هم تصمیم بگیریم و تا آخر به آن پایبند باشیم و آن موضوع وحدت است. ما هزاران دلیل برای وحدت داریم اما یک دلیل برای اختلاف نداریم؛ ما همگی برادریم، ما همه خداپرست هستیم، ما همگی به ایرانمان عشق می‌ورزیم، شهید سلیمانی جان، افتخار و تاریخ ماست. یک ایرانی نیست که شهید سلیمانی را الگوی خود نداند.

وی افزود: اگر آقای پاشایی یک بوسه بر دست معلم بزنند بنده ۱۰ بوسه خواهم زد و این شور و عشق آقای پاشایی را می ستایم، اینجانب به تبعیت از مدیران قبلی سیره خوب و ستودنی آن بزرگواران را ادامه داده و به معلمین ارج خواهم نهاد. علم سهل است تمامی وجودم ارزانی معلمین است؛ من از هیچ کوششی برای ارتقای معلم و گدایی در دستگاه‌ها و ارگان‌های دیگر برای ارتقای منزلت و معیشت معلم فروگذار نخواهم کرد.

مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: با علم و سیاست‌گذاری صحیح تجربه را با نیروی جوانی آمیخته خواهیم کرد تا ٧٠٠ و ۵۰ هزار دانش آموز از نعمت تعلیم و تربیت و مهارت برخوردار شوند. بنده تمام وقت خود را صرف معلمین کرده و اولین جلسه خود را نیز با آن بزرگواران برگزار خواهم کرد. من در قبال معلمان کوتاهی نمی کنم اما از معلمین عزیز نیز می خواهم تا چنانچه پیش از این در برابر دانش‌آموزان کوتاهی نمی کردند پس از این هم نکنند، چهار دیواری کلاس را برای تربیت سردار سلیمانی ها باید آماده کنید که این امر مدیریت انقلابی را نیازمند است. گزارشات خوب را در حوزه مدارس در بازخورد گیری از توان علمی و مهارتی دانش آموزان باید دریافت کنیم.

وی افزود: ما آسیب های بسیار جدی داریم مدارس خوبی ساختیم، تجهیزات خوبی تهیه کردیم، خیرین به کمک‌مان آمدند و سرمایه عظیمی از نیروی انسانی ایجاد شده است اما تشخیص هزینه این سرمایه در راه پیشرفت دانش آموزان ضروری تر است. امروز دانش آموزان ایران اسلامی فقط چهار عمل اصلی را نیاز ندارند بلکه مهارت زندگی را در بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان علم و پژوهش تا سبک زندگی باید بیاموزند و این مطالبه همه مومنین است.

علیرضا صیادی در پایان اظهار کرد: امروز گزارشاتمان خوب است، اما مهارت های دانش آموزانمان رضایت آور نیست، ما به وصیت شهدا عمل خواهیم کرد و مدیریت جهادی را با جوانان شروع خواهیم کرد و تبریز قهرمان پرور را همچنان عالم پرور، دانشمند پرور، محقق پرور، وطن‌دوست و خداجو پرورش خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار