معاون آموزش متوسطه:

وظیفه اصلی آموزش‌ و پرورش، جهاد تبیین با تکیه‌ بر استدلال و دانش است

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه عبادی سیاسی شهرستان قدس، بر وظیفه اصلی آموزش‌ و پرورش برای جهاد تبیین با تکیه‌بر استدلال و دانش تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۶۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه اصلی آموزش‌ و پرورش، جهاد تبیین با تکیه‌ بر استدلال و دانش است

مهدی کاظمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر قدس ضمن تبریک هفته معلم و خدا قوت به فرهنگیان گفت: سعی و تلاشمان بر این است که سند تحول بنیادین را اجرایی کرده و به مسائل معیشتی معلمان بیشتر توجه کنیم، در این راستا رتبه‌بندی معلمان تا حدی مشکلات معیشتی آن‌ها را مرتفع می‌سازد که به‌زودی این قانون اجرا خواهد شد.

وی افزود: باید جهاد تبیین را بیشتر سرلوحه کارهایمان قرار دهیم، کاری که شهید مطهری در دوران خویش می‌کرد، تبیین و روشنگری که این شهید بزرگوار انجام می‌داد و الگوی مبارزه با تحجر بودند.

کاظمی اضافه کرد: یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های نظام، آموزش‌وپرورش است و وزارت آموزش‌وپرورش راهبردی‌ترین وزارتخانه کشور است و معلمان دلسوز با تلاش و ایثار سعی دارند که نظام تعلیم و تربیت را هدایت کنند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش در پایان گفت: به مسئله تربیت در آموزش‌وپرورش بیشتر اهمیت داده خواهد شد، زیرا تربیت اولاتر از آموزش است.

در حاشیه نماز جمعه این هفته شهرستان قدس که با حضور پرشور دانش آموزان و فرهنگیان برگزار شد، معاون آموزش متوسطه از نمایشگاه جابربن حیان دانش‌آموزان این شهر که در محل مصلی این شهر برگزار شده بود، بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار