برای آشنایی بیش از پیش جامعه با مولفه‌های یک معلم خوب؛

پویش "معلم خوب من" برگزار می‌شود

تهران(پانا) - معرفی ویژگی‌های یک معلم خوب از نگاه دانش‌آموزان، قدردانی از مقام معلم با نگاه ملی و گفتمان سازی گرامیداشت مقام رفیع معلم در جامعه، از اهداف پویش «معلم خوب من» است.

کد مطلب: ۱۲۷۶۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
پویش "معلم خوب من" برگزار می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و ارج نهادن به مقام والای فرهنگیان فرهیخته و معلمان معزز، پویش "معلم خوب من" به استقبال روز معلم می رود.

معرفی ویژگی های یک معلم خوب از نگاه دانش آموزان، قدردانی از مقام معلم با نگاه ملی و گفتمان سازی گرامیداشت مقام رفیع معلم در جامعه، از اهداف این پویش است.

بر این اساس، پویش"معلم خوب من" سعی دارد تا کلیه علاقمندان و دانش آموزان با معرفی معلم خوب خود در شبکه های اجتماعی ، نکاتی که از وی یاد گرفتند و یا خصلت های اخلاقی شایسته ای دریافت کردند و باعث شده آن معلم ، معلم خوب و محبوب شان تلقی شود را منتشر کنند و جامعه بیش از پیش با مولفه های یک معلم خوب آشنا شود.

شایان ذکر است؛ همه افراد می توانند با مراجعه به صفحه اصلی در نرم افزار شاد در پویش "معلم خوب من" شرکت کنند و با ارسال ویدئوهای120ثانیه ای و یا پیام کوتاه، از معلم خود قدردانی کنند.

شایان ذکر است، جهت شرکت در پویش #معلم_خوب_من، یک ویدیو با ویژگی های زیر ارسال شود:

۱. کادر تصویرتان افقی باشد (موبایل را بچرخانید و فیلمبرداری کنید).

۲. دوربین یا تلفن همراه در جایی ثابت باشد که فیلمتان لرزش نداشته باشد و نور و صدای محیط هم مناسب باشد. (برخی موارد تمیز کردن لنز دوربین تاثیر زیادی در کیفیت فیلم دارد.)

۳. خاطره‌ای باشد که یکی از ویژگی‌های مثبت و خوب معلمتان در دوران سال‌های تحصیل را روایت کنید و یا به یک ویژگی خاص اخلاقی اجتماعی یا علمی او بپردازید که زندگی شما را متحول کرده یا در زندگی تاثیرگذار بوده است.

@BehtarinMoalem

ارسال آثار:

@BehtarinMoallem

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار