پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

معلمان، قافله‌سالاران کاروان روشنگری‌اند

همدان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان به‌مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم پیام مشترکی صادر کردند.

کد مطلب: ۱۲۷۵۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
معلمان، قافله‌سالاران کاروان روشنگری‌اند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، متن پیام مشترک علیرضا قاسمی فرزاد و حبیب الله شعبانی موثقی به شرح زیر است.

"من به شما فرهنگیان عزیز می‌گویم که مسأله فرهنگ و تعلیم و تربیت مسأله اول در نظام ماست" (مقام معظم رهبری)

تعلیم و تربیت، مأموریت عظیمی است که خداوند متعال به پیامبران خود سپرد و اشتغال به معلمی، کوششی متعالی و متشابه به رسالت اولیای الهی است. معلمان، قافله‌سالاران کاروان روشنگری‌اند که با مجاهدت خود، تمدن را معماری و نقش ایمان را بر لوح جان و ضمیر انسان‌ها حک می‌کنند. بر این اساس، تلاش هدفمند آن‌ها در ترویج دانش و بینش، موجب اعتلای اندیشه‌ها می‌شود و به این دلیل، نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام، همراه بوده است.

بدون ‌تردید راز ماندگاری و عظمت معلمان در ذهن و قلب مردم همانا خلوص و صفای باطن آنهاست و قطعا جوشش چشمه‌سار زلال پویندگان راه سعادت و تکامل بشری حاصل مجاهدت‌های معلمان و مربیان فرهیخته‌ای است که امانت‌دار انسانند.

ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد علامه شهید مرتضی مطهری، همچنین ارج نهادن به خدمات ارزشمند تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت، امید است در سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" همراه با دولت مردمی دکتر رییسی شاهد رشد و شکوفایی فرزندان ایران اسلامی در تمامی عرصه ها با تلاش معلمان عزیز باشیم.

توفیق همه معلمان گرانقدر میهن اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) از خداوند متعال مسألت داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار