استاندار همدان:

معلمان انسان‌سازند و بالاتر از این مقام جایگاهی نیست

همدان (پانا) - استاندار همدان امروز در آیین تجلیل از معلمان و منتخبین سرآمد آموزش و پرورش استان همدان گفت مقام ارزشمند معلم، با پاداش‌های مالی قابل قدردانی و سپاس نیست.

کد مطلب: ۱۲۷۹۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
معلمان انسان‌سازند و بالاتر از این مقام جایگاهی نیست

علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، در آئین تجلیل از معلمان و منتخبین سرآمد آموزش و پرورش استان، ضمن قدردانی از مردم استان به خاطر همراهی با اجرای طرح مردمی‌سازی اقتصاد و توزیع عادلانه یارانه‌ها، گفت: مردم آگاه و هوشیار استان همدان بیشترین همکاری و تعامل را با دولت در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی اقتصاد و توزیع عادلانه یارانه‌ها داشتند.

وی افزود: مردمی‌سازی اقتصاد و اصلاح یارانه‌ها الزام قانونی است، این طرح به صلاحدید مجلس شورای اسلامی مصوب شده و دولت موظف به انجام آن است و دولت با تمام آبرو و بضاعتش به میدان آمده تا مشکلات مردم را حل کند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: دولت به دنبال کسب محبوبیت نیست و می‌خواهد بخشی از اعتماد از دست رفته مردم را بازگرداند.

استاندار همدان ادامه داد: طبق گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، در سال ۱۳۹۹ مبلغ یک‌هزار و ۳۹۸ هزار میلیارد تومان یارانه مستقیم و غیرمستقیم پرداخت می‌شد که ۱۶ قسمت از این میزان نصیب ثروتمندترین افراد می‌شود و تنها یک قسمت از آن به اقشار آسیب پذیر می‌رسد.

وی تصریح کرد: توزیع عادلانه یارانه در دستور کار مجلس قرار گرفت و دولت سیزدهم که شعار مردمی بودن و عدالت را می‌داد تصمیم به حل و فصل مشکل اقتصادی کشور گرفت اما در این راه مشکلاتی وجود دارد که نیازمند همدلی و هوشیاری مردم است. با اجرای جراحی بزرگ اقتصادی، دولت با تبلیغات سهمگین و امواج مصموم بدخواهان و دشمنان مواجه شده و قصد سیاه‌نمایی و تغییر افکار عمومی را دارند.

قاسمی فرزاد ادامه داد، مردم استان، مثل همیشه آگاه و بصیر باشند تا با کمترین چالش و تلاطم این طرح سودمند اجرا و به ثمر بنشیند. روشنگری ائمه جمعه، هوشمندی و نظارت متولیان و مسئولان، نقش ویژه‌ای در آرامش و امنیت همدان پس از اجرای طرح مردمی‌سازی اقتصاد و توزیع عادلانه یارانه‌ها در استان داشته‌ است.

قاسمی فرزاد درخصوص معلمان گفت: معلمان، نمونه قشر آگاه و با بصیرت جامعه هستند. از وظایف معلمان، آگاه‌سازی و هدایت افکار عمومی است که نقش اساسی و بسیار مهمی است. معلمان، نه تنها با علم و دانش، بلکه با رفتار و اعمالشان می‌توانند نونهالان و جوانان را تربیت کنند.

وی ادامه داد: بالاتر از انسان‌سازی، جایگاهی نیست و این مقام ارزشمند با پاداش‌های مالی قابل قدردانی و سپاس نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، در این آئین، از ۱۲۴ معلم نمونه و سرآمد استان همدان که از بین ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر انتخاب شده بودند، با حضور استاندار همدان تجلیل و قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار