پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام به‌مناسبت هفته معلم

روز معلم، روز سپاس از انسان‌هایی است که هدف و غایت آفرینش را به دوش می‌کشند

ایلام (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام به‌مناسبت هفته معلم پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
روز معلم، روز سپاس از انسان‌هایی است که هدف و غایت آفرینش را به دوش می‌کشند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم، علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان در پیامی فرارسیدن این هفته را به همه همکاران فرهنگی تبریک گفت. متن پیام به این شرح است.

۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت متفکر و اندیشمند بزرگ جهان اسلام شهید مطهری است که در بُعد علمی گنجینه‌ علوم و معارف است و در بُعد اخلاقی دارای تهذیب نفس، شخصیتی خودساخته، و دارای روح تعبد و تقید به حدود و مرزهای دینی است.

ابتکار امام عزیز در نام‌گذاری این روز به نام معلم، علاوه بر رخ نمایاندن مقام علمی و دینی شهید مطهری نشان‌دهنده جایگاه و منزلت معلم از منظر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی است.

از همین رو این مناسبت زمان مناسبی برای تقدیر از مقام شامخ معلم به شمار می‌رود؛ ۱۲ اردیبهشت روز تجلیل از معماران اندیشه و اخلاق، روز بزرگداشت ایثار و فداکاری و روز سپاس از انسان‌هایی است که هدف و غایت آفرینش را به دوش می‌کشند.

اینجانب فرارسیدن روز بزرگداشت معلم را به یکایک فرهنگیان به ویژه همکاران ارجمندم در استان ایلام تبریک عرض نموده و دستان تمامی معلمان را به گرمی می‌فشارم و زحمات یکایک این همکاران را سپاس می‌گویم.

از خداوند متعال، موفقیت، سربلندی و عاقبت بخیری همگان را در ذیل توجهات حضرت ولیعصر (ع) و پیروی از اوامر مقام معظم رهبری مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار