مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته معلم:

رسالت خطیر معلمان تحول انسان‌ها، ترویج کرامت و ارزش انسانی است

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی به‌مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم عنوان کرد رسالت خطیر معلمان و دغدغه همیشگی آنان فراهم کردن بستر رشد، تحول انسان‌ها و ترویج کرامت و ارزش انسانی است، چرا که هیچ جامعه‌ای بدون داشتن نسلی دانا نمی‌تواند توانا شود و به اهداف والای خود برسد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
رسالت خطیر معلمان تحول انسان‌ها، ترویج کرامت و ارزش انسانی است

متن پیام سید‌نظام مرادی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«اللهمَّ اغْفِر لِلْمَعَلِّمینَ وَ أطِلْ اَعْمارَهُمَ وَ بارِکْ لَهُمْ فِی کَسْبِهِمْ؛ خدایا! آموزگاران را بیامرز، عمرشان را دراز و کسبشان را با برکت کن». ‌حضرت محمد (ص)

به نام اولین معلّم، او که در اولین کلام گفت: بخوان،کلامی که موجبات تحول و دگرگونی شگرف از عرش تا فرش را فراهم نمود؛ چنانچه نبی مکرم و عظیم الشأن اسلام حضرت محمّد مصطفی(ص) ، معلّم همه ی خوبی ها در مقام اهمیت آن فرمودند؛ انی بعثت معلما

براستی معلّم به عنوان زیباترین اسطوره و پاکترین تندیس تزکیه در راه انبیای الهی قدم نهاده و میراثی گرانبها از جنس «پیامبران» و قافله سالاری از نسل «خردورزان »بر جای گذاشته و رسالت خطیر و دغدغه همیشگی آنان فراهم کردن بستر رشد، تحول انسان‌ها و ترویج کرامت و ارزش انسانی است، چرا که هیچ جامعه‌ای بدون داشتن نسلی دانا نمی‌تواند توانا شود و به اهداف والای خود برسد.

هفته نکوداشت مقام و منزلت معلّم فرصت مغتنم و ارزشمندی برای پاسداشت این زیبایی و پاکی است.

اینجانب در سالروز بزرگداشت مقام والای معلم، ضمن تکریم و بزرگداشت مقام استاد شهید مرتضی مطهری این روز را به تمامی معلمان استان به خصوص مسئولین و کارشناسان سازمان دانش آموزی شهرستانها ومناطق؛ مدرسین و مربیان پیشتاز استان صمیمانه تبریک عرض می نمایم و به وجود شما عزیزان که با دستان پر مهر و عطوفت خود بذر محبت ،عشق، و ایثار را در دلهای پاک و بی آلایش نونهالان می افکنید افتخار می کنم و برای همه شما عزیزان و خانواده های محترمتان سلامتی و بهروزی و عاقبت به خیری از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار