برگزاری کلاس آموزش همیاران پلیس و بانوان فرهنگ‌یار ترافیک در دبستان حضرت زهرا (س) شهرکرد

شهرکرد(پانا) - رئیس اداره آموزش فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان طی یک کلاس آموزشی بمدت ۴۵دقیقه، دانش‌آموزان دبستان دخترانه حضرت زهرا(س) شهرکرد را با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی آشنا کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کلاس آموزش همیاران پلیس و بانوان فرهنگ‌یار ترافیک در دبستان حضرت زهرا (س) شهرکرد

سروان هیبت اله یعقوبی گفت: در راستای کاهش میزان مخاطرات ناشی از بی توجهی و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین بمنظور ارتقای سطح دانش و افزایش آگاهی دانش آموزان با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و با شعار؛ (هر دانش آموز یک همیار پلیس)که در واقع دانش آموزان یکی از اقشار گسترده و پر جمعیت جامعه هستند، و به نقل مولا علی (ع) ؛《اَلعِلمُ فی الصِغَر کَالنَقشُ فی الحَجَر ، یادگیری دردوران کودکی همانند نقش بر سنگ است که ماندگار می ماند 》ضرورت این قبیل کلاس های آموزشی در مدارس را دو چندان می‌کند.

وی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت موضوع، معلمین محترم بایستی نسبت به تشریح ، تشویق و ترقیب بیشتر دانش آموزان نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه بیشتری داشته باشند که بدون شک نقش بسزایی خواهد داشت .

در این کلاس علاوه بر آموزش های لازم و ارائه نکات مهم و کاربردی در رابطه با رعایت بهتر قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، احترام ویژه به قانون، همچنین صدور حکم بانوان فرهنگ‌ یار ترافیک برای مدیر و همه ی معلمین به تعداد ۲۵ نفر و اهدا کارت همیار پلیس برای همه ی دانش آموزان به تعداد ۴۵۳ نفر از جمله برنامه هایی بود که اجرا شد.

در پایان رئیس اداره ی آموزش فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان از دانش آموزان خواست که بعنوان اولین اقدام در لباس افتخاری همیاری پلیس به موضوع؛ پیاده روی خلاف جهت خودرو ، عمل کنند.

دانش آموز خبرنگار: زهرا جیحون تبار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار