مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهربابک :

آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی در مدارس باید جدی گرفته شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهربابک در جلسه ساماندهی سرویس مدارس، گفت: آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی در مدارس باید جدی گرفته شود.

کد مطلب: ۵۳۳۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد

محمد بخشوده ضمن تشکر از همکاری خوب همه عواملی که در سرویس رفت و آمد مدارس در سال گذشته نقش داشتند، گفت: ساماندهی سرویس مدارس جزو فعالیت های پروژه مهر95 مدارس محسوب می شود و مدارس ملزم به برنامه ریزی در خصوص سرویسهای مورد نیاز خود می باشند .

وی همچنین ضمن تشکر از سروان جعفریان، رئیس راهنمایی و رانندگی افزود: با توجه به مشکلاتی که در زمینه فرهنگ رانندگی داریم باید آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی برای دانش آموزان در اولویت کاری مدارس باشد و با برنامه ریزی وهماهنگی کارشناسان، این مهم برای دانش آموزان آموزش داده شود.

سروان جعفریان رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان شهربابک با اشاره به اهمیت موضوع سرویس مدارس، گفت: وظایف راننده خودروها ازجمله مراقبت کافی در حفظ سلامت و ایمنی دانش آموزان، رعایت کلیه قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، داشتن رفتار و پوشش مناسب با شئون اسلامی وعدم کاربرد کلمات و جملاتی که با شئون دانش آموزی مغایرت دارد، سوار و پیاده نکردن دانش آموزان درحال حرکت و خودداری از حمل و نقل مسافر و توقف بی جا، عدم استفاده از موسیقی های نامناسب و همراه داشتن دفترچه انضباطی و کارت صلاحیت جهت کنترل و نظارت برعملکرد خودرو در زمان سرویس دهی، لازم و ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار