علیرضا کریمیان در نشست صمیمی با معلمان فرهیخته شهر تهران:

معلمان و فرهنگیان، در خط مقدم مسیر دانایى کشور هستند

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پروش شهر تهران در نشست با معلمان دبستان شهید داود رسولى منطقه ١٧، جایگاه معلمان را در خط مقدم مسیر دانایى کشور عنوان کرد و بالاترین شأن خود را شأن معلمى دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۵۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
معلمان و فرهنگیان، در خط مقدم مسیر دانایى کشور هستند

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت در جمع معلمان فرهیخته و ایثارگر دارالشهداى منطقه ١٧ شهر تهران، ضمن گرامىداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و مدافعان تعلیم و تربیت، با اداى احترام به ارواح مطهر ٧٨ شهید راه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش شهر تهران در زمان شیوع بیماری کرونا، از معلم فرهیخته و فداکار منطقه که با وجود بیمارى هر دو فرزندش؛ از پاى نایستاد و آموزش را متوقف نکرد؛ و همچنین از معلم فرهیخته و خیر، برادر شهید داود رسولى، به پاس مجاهدت های خالصانه و تلاش های مجاهدانه ایشان تقدیر به عمل آوردند.

وى در گفت و گو و دیدار با همکاران فرهنگی این واحد آموزشی، حضور خود در جمع این معلمان معزز را مایه افتخار دانست و ضمن تبریک هفته پاسداشت مقام معلم و تکریم شأن و جایگاه فرهنگیان فرهیخته خطاب به معلمان گفت: شما خط مقدم مسیر دانایی کشور را در اختیار دارید و با تربیت دانش آموزان آگاه و متعهد، و در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران از کیان و آرمان های امام راحل ، شهدا و رهبر حکیم انقلاب اسلامى ایران در کنار احاد ملت شریف ایران دفاع می کنید.

علیرضا کریمیان سپس با اشاره به اینکه کشور برای تداوم آرمان های انقلاب اسلامى، نیازمند اندیشمندان و دانشمندان آینده است" خاطرنشان کرد: امروز سرنوشت دانش آموزان عزیز این مرز و بوم که به فضل الهى اندیشمندان و دانشمندان آینده کشور خواهند بود ، در دستان شما معلمان فداکار است. لذا در مسیر تعلیم و تربیت و رشد و آگاهی کودکان و نوجوانان کشور نقش بسزایی دارید.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: امروز این نوجوانان و جوانان در مدارس در تحت آموزش و پرورش و به عنوان مدیران آینده، آینده سازان انقلاب اسلامی هستند، لذا می بایست برای دست یابی به تمدن نوین اسلامی، از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکنیم و با اجرای دقیق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش؛ به عنوان افسران سپاه علم و دانش کشور در اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری برای توسعه و پیشرفت آینده کشور تلاش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار