نمایندگان از پاسخ‌های وزیر کار قانع شدند

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره انتصابات این وزارتخانه را قانع‌کننده دانستند.

کد مطلب: ۱۲۷۵۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان از پاسخ‌های وزیر کار قانع شدند

سوال حجت‌الاسلام سید‌ناصر موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی و ۱۶ نماینده دیگر از حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی مجلس مطرح شد.

پس از توضیحات عبدالملکی، موسوی لارگانی درخواست کرد که این سوال به رأی مجلس گذاشته شود.

از ۲۳۵ نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی، ۱۲۲ نماینده اظهارات وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی را قانع کننده تشخیص دادند و ۱۰۱ نماینده هم آن را قانع کننده ندانستند ضمن اینکه ۸ رای هم ممتنع بود.

بنابراین نمایندگان مجلس پاسخ‌های عبدالملکی را قانع‌کننده تشخیص دادند.

همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس سوال کمال حسین‌پور نماینده مردم سردشت و پیرانشهر از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص عملکرد سازمان بهزیستی را بررسی کردند.

کمال حسین پور در سوال خود مطرح کرد که چرا سازمان بهزیستی به وظایف محوله خود به درستی عمل نمی‌کند؟

پس از توضیحات وزیر کار، کمال حسین‌پور بیان کرد: مشکلات را به عینه می‌بینیم و فرصت کوتاهی در اختیار وزارتخانه بوده است. وزیر امروز را به عنوان تلنگری تلقی کند و بنده نیز سوال خود را به رای نمی‌گذارم اما ما مطالبه داریم و وزرای کابینه باید بدانند مجلسی که به آنها با ۲۰۰ رای جایگاه وزارت را داده است می‌تواند آنها را نیز استیضاح کرده و کنار بگذارد. باید در فرصت باقی شاهد تغییر و تحول در این سازمان باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز تاکید کرد: همانطوری که وزیر در بیانات خود تاکید داشتند در ظرف سه ماه آینده در سه‌شنبه‌های نظارتی مجلس مجددا این موضوع را دنبال می‌کنیم.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر پس از استماع توضیحات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص عملکرد سازمان بهزیستی از توضیحات وی قانع شدند و از به رای گذاشتن سوال خود منصرف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار