نماینده ولی فقیه در ورامین در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

ورامین نیازمند اردوگاه دانش‌آموزی است

تهران (پانا) - نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت ورامین نیازمند اردوگاه دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۲۷۴۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
ورامین نیازمند اردوگاه دانش‌آموزی است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، آیت‌الله سید مرتضی محمودی در دیدار با مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهارکرد: خصلت دنیا فریب دهنده است، هر کس که در این دنیا بی‌نیاز باشد مصون از گناه است، مردم در این دنیا آرامش لازم و کافی را ندارند، نباید خود را فراموش کنیم، باید در مسیر حق قدم برداریم.

وی ادامه داد: نباید فریب مال دنیا را بخوریم، نباید فریب پست و مقام را بخوریم، در راستای خدمت به مردم قدم برداریم و رضایت خدا را مد نظر قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین افزود: آموزش و پرورش باید در راستای خدمت به مردم و تعلیم و تربیت فرزندان مردم حرکت کنند، آموزش و پرورش نقش بسزایی در حوزه تعلیم و تربیت دارد.

آیت‌الله محمودی گفت: دشت ورامین با جمعیت ۱۲۰ هزار نفری در حوزه دانش‌آموزی نیازمند اردوگاه دانش‌آموزی است و می‌بایست این اردوگاه راه‌اندازی شود.

امام جمعه شهرستان ورامین بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان پسرانه از مطالبات مردم ورامین است، ورامین در گذشته مرکز تربیت معلم پسران را داشته ولی متأسفانه تعطیل شده و نباید این منطقه فاقد دانشگاه فرهنگیان پسرانه باشد.

در ادامه مسعود بهرامی نیز با ابراز خرسندی از این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد آموزش و پرورش استان در موضوع بازگشایی مدارس خاطر نشان کرد: در مسیر تعلیم و تربیت می‌بایست همواره از رهنمودها و حمایت‌های علما و جامعه روحانیت بهره‌مند باشیم و هدف ما نیز تعالی نظام آموزشی مبتنی بر سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار