سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر:

از خودگذشتگی معلمان عامل موثر پیشرفت دانش‌آموزان در دوره آموزش مجازی

اسلامشهر (پانا) - سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر گفت در دوران کرونا معلمین با از خودگذشتگی توانستند با آموزش مجازی دانش‌آموزان را هدایت کنند که اکنون با حضوری‌شدن آموزش مدارس در این موضوع اهتمام بیشتری دارند.

کد مطلب: ۱۲۷۳۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
از خودگذشتگی معلمان عامل موثر پیشرفت دانش‌آموزان در دوره آموزش مجازی

اکبر قنبری، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر در جلسه شورای اقامه نماز و هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در سخنانی اظهار کرد: بهترین کار نزدیک کردن کانون تصمیم‌سازی به محل اجرای تصمیم است و در این راستا خروجی بهتری را شاهد خواهیم بود و بر تقویت هیئت‌های اندیشه ورز و آگاهی بخش در مدارس تأکید کرد.

وی بیان کرد: لازم است تا مدارس با تشکیل شورای قرآن، عترت و نماز از ظرفیت بالای مساجد استفاده کنند؛ در حوزه دانش‌آموزی ایجاد بستر مناسب برای برگزاری مسابقات قرآنی تحت عنوان ستارگان قرآنی ایجاد شده و از ظرفیت مدارس حداکثر بهره برده خواهد شد.

قنبری گفت: تشکیل بانک اطلاعاتی از وضعیت نمازخانه‌ها و نیازسنجی در بحث هوشمندسازی و ایجاد پنل برای احصاء نیازها و کمبودهای مدارس از جمله برنامه‌ها است و بر ضرورت تشکیل شورای عترت و نماز و قرآن در تمام مدارس تأکید کرد.

سرپرست آموزش و پرورش اسلامشهر افزود: در زمان کرونا معلمین با از خودگذشتگی توانستند با آموزش مجازی دانش‌آموزان را هدایت کنند و اکنون با حضوری شدن مدارس در این موضوع اهتمام بیشتری دارند، اما در دوران کرونا بزرگترین چالش بحث تربیتی بود و همه می‌دانیم تربیت مقدم بر تعلیم است.

قنبری از تشکیل قرارگاه جهاد تربیتی نیز خبر داد و خواستار همکاری شهرداری و شورای شهر و استفاده از ظرفیت خیرین در جهت رفع مشکلات مدارس شد و ادامه داد: این قرارگاه می‌تواند به نام یکی از شهیدان شاخص شهرستان مزین باشد.

در این جلسه، نمایندگان دفاتر ائمه جمعه اسلامشهر، واوان، احمدآبادمستوفی و مدیران واحدهای آموزشی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز حضور داشتند.

خبرنگار: ساسان حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار