سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر:

ضرورت استفاده از ظرفیت بالای خیرین مدرسه‌ساز جهت ساخت واحدهای آموزشی جدید

اسلامشهر(پانا) - سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهربا اشاره به اهمیت جذب خیرین مدرسه‌ساز در جهت ساخت واحدهای آموزشی جدید گفت این کار علاوه بر اینکه ما را در ساخت مدارس کمک می‌کند، باعث اشاعه فرهنگ کار خیر و مشارکت اجتماعی نیز خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت استفاده از ظرفیت بالای خیرین مدرسه‌ساز جهت ساخت واحدهای آموزشی جدید

اکبر قنبری، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر در جریان دیدار با هادی سپهرکیا معاون مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران دیدار و با هدف بررسی اقدامات خیرین و ساخت مدارس که در دفتر مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان اسلامشهر دارای جمعیت بالغ بر ۹۲ هزار نفر دانش‌آموز و تراکم بالای کلاس در بیشتر مناطق شهرستان است، همچنین مهاجرت معکوس از شهر تهران به اسلامشهر و افزایش اتباع خارجی در منطقه باعث شده هم اکنون نیازمند ۲۵ مدرسه ۱۵ کلاسه باشیم.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت جذب خیرین مدرسه‌ساز در جهت ساخت واحدهای آموزشی جدید بیان کرذ: این کار علاوه بر اینکه ما را در ساخت مدارس کمک می‌کند، باعث اشاعه فرهنگ کار خیر و مشارکت اجتماعی نیز خواهد شد.

قنبری استفاده از ظرفیت بالای خیرین مدرسه‌ساز را با اهمیت دانست و تصریح کرد: باید به سمت ارتقاء کیفیت مدارس حرکت کنیم و به موضوعاتی از جمله بالا بردن سطح علمی و فنی دانش‌آموزان، آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌های تخصصی و غیره بپردازیم.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار