به همت دبستان حضرت نبی اکرم (ص) منطقه ۱۴ انجام شد

توزیع ۲۰ بسته گوشت قربانی میان خانواده‌های بی‌بضاعت

تهران (پانا) - همزمان با ماه مبارک رمضان، ۲۰ بسته گوشت قربانی، میان خانواده‌های کم‌بضاعت در دبستان حضرت نبی اکرم (ص) منطقه ۱۴ توزیع شد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۲۰ بسته گوشت قربانی میان خانواده‌های بی‌بضاعت

سهیلا سلاحیون؛ معاون پرورشی دبستان حضرت نبی اکرم (ص) منطقه ۱۴ در گفت‌و‌گو با پانا گفت: «با توجه به اینکه سالانه شاهد کمبودها، ناراحتی ها و افسردگی های کودکان در مدرسه هستیم؛ بر آن شدیم که علت را جویا شویم و در نهایت متوجه شدیم که یکی از دلایلی که باعث ایجاد افسردگی و حس تنهایی در کوکان بی بضاعت شده، احساس نیاز، کمبود محبت و کم رویی و از همه مهم تر داشتن مشکلات اقتصادی است که مدرسه ما تلاش کرد تا در راستای بهبود این مسئله، قدم بردارد.»

وی ادامه داد: «از ۱۴ فروردین که مصادف با اول ماه مبارک رمضان بود، در مدرسه به بچه ها فراخوان دادیم تا با کمک اولیا پول به هر میزان که در توانشان هست، از دو هزار تومان تا د‌ویست هزار تومان کمک کنند. این پول ها جمع آوری شد و در نهایت به حساب مدرسه واریز شد و همچنین کادر مدرسه و خیرین هم در این امر شرکت کردند و شکر خدا علاوه بر پولی که صرف قربانی گوسفند شد توانستیم روغن هم تهیه کنیم و در نهایت به نیت سلامتی آقا امان زمان (عج) و سلامتی همه بیماران و از بین رفتن کرونا، در ماه مبارک رمضان، ۲۰ بسته گوشت در اندازه ۲/۵ کیلو بین خانواده های کم بضاعت توزیع کردیم.»

وی در پایان گفت: «مهم ترین سرمایه جامعه کمک‌ به هم نوع است که اگر هوشمندانه عمل کنیم و تحلیل دقیق از وضع موجود داشته باشیم، با وجود این سرمایه اجتماعی، از تمامی تهدیدات عبور خواهیم کرد. شهدای ما همانند شهید سیاهکالی، مرادی متعهدانه، نسبت به دیگران بهترین داشته خود یعنی جان خود را فدا کردند. بنابراین وظیفه ما سنگین است که باید متعهدانه تر، هوشمندانه، مدبرانه و عالمانه در همین راه تلاش کنیم.»

*دانش‌آموز خبرنگار؛ فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار