در شهرستان قدس صورت گرفت

تشکیل کمیته‌های ۱۰گانه برای روز جهانی قدس

شهر قدس (پانا) - فرماندار شهرستان قدس از تشکیل کمیته‌های ده گانه برای برپایی هرچه باشکوه‌تر روز قدس خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کمیته‌های ۱۰گانه برای روز جهانی قدس

اولین نشست ستاد برگزاری سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ره، به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه شهرستان قدس، و دیگر مسئولین در فرمانداری شهرستان قدس برگزار شد.

وحید گلیکانی، فرماندار شهرستان قدس در ادامه با اشاره به تغییر رویکرد در دولت انقلابی گفت: در این رویکرد جدیدی که دولت سیزدهم به کار گرفته است، استکبارستیزی متفاوت از دولت گذشته انجام می‌شود. برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم جهانی، باید کمیته های ۱۰ گانه تشکیل شود.

تبیین منظومه فکری امامین انقلاب در دستور کار قرار گیرد

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا جوکار، امام جمعه شهرستان قدس در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام لیالی قدر، عنوان کرد: انتظار می‌رود در چنین جلساتی که قرار است برای پایداری، شکوه و عظمت انقلاب اسلامی تصمیم‌گیری شود، مسئولین، شخصا در جلسات حضور پیدا کنند.

وی افزود: در ایام پیش رو، یعنی از روز جهانی قدس که مورد تأکید ولی امر مسلمین جهان است تا ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب، دوره‌های تبیین منظومه فکری امامین انقلاب برای نسل جدید برگزار شود. جوانان گام دوم انقلاب اسلامی می‌خواهند برای انقلاب کار کنند، اما بعضی از آنها هنوز به طور کامل با مبانی و اصول انقلاب و منظومه فکری امامین انقلاب آشنا نشده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جوکار ادامه داد: اگر با فرصتی که پیش آمده، هر مجموعه‌ای، برای مخاطبین خود چنین دوره‌هایی برگزار کند، قطعا در نیمه اول خرداد ماه، شاهد ارتقای سطح بینش سیاسی در شهرستان خواهیم بود. با توجه به عدم برگزاری راهپیمایی در دو سال گذشته به دلیل همه‌گیری کرونا، امسال باید در این شهرستان که مزین به نام قدس شریف است، مردم با شکوهی بیش از پیش حاضر شوند و همچنین تمامی دستگاه های اجرایی در این امر، بهترین خدمات خود را ارائه کنند. بزرگداشت روز ۱۵ خرداد بعنوان نقطه عطف و خاستگاه انقلاب اسلامی حائز اهمیت است و نیز حماسه سوم خرداد که باید برنامه ریزی مناسب صورت پذیرد.

خبرنگار: محمدجواد ماهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار