ناظر جشنواره نوجوان خوارزمی:

شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان هدف اصلی در جشنواره نوجوان خوارزمی است

شهر قدس (پانا)- ناظر جشنواره نوجوان خوارزمی شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان در جشنواره نوجوان خوارزمی راهدف اصلی این جشنواره عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی  و شکوفایی استعدادهای  دانش‌آموزان  هدف اصلی در جشنواره نوجوان خوارزمی است

جشنواره نوجوان خوارزمی، محور آزمایشگاه با حضور دانش‌آموزان منتخب علمی از مدارس پسرانه و دخترانه در محل پژوهش سرای دکتر حسابی اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس برگزار شد .

نصیر حبیبی، کارشناس مسئول دوره اول متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس درباره جشنواره نوجوان خوارزمی گفت: جشنواره امسال در نه محور که سه محور آن برای اولین بار در این جشنواره گنجانده شده بود در تمام مدارس متوسطه اول برگزار شد و منتخبین منطقه در تیر ماه در مرحله استانی شرکت خواهند کرد.

همچنین مژگان فراهانی، ناظر جشنواره نوجوان خوارزمی محور آزمایشگاه هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در جهت علوم آزمایشگاهی عنوان کرد.

وی گفت: این جشنواره در دو مرحله علمی و عملی، که مرحله علمی آن در اسفند ماه در ۲۷ گروه دو نفره برگزارشد و از بین این ۲۷ گروه دانش‌آموز دختر و پسر دوره متوسطه اول ۶ گروه به دوره عملی راه پیدا کردند و از این ۶ گروه یک گروه به جشنواره استانی راه پیدا خواهند کرد.

فراهانی بیان کرد: دراین جشنواره دانش آموزان در سه محور سوالات علمی مهارتی و انجام آزمایش شرکت می کنند .

وی ادامه داد: در این جشنواره دانش آموزان کاربرد علوم مختلف و تعمیم آن در زندگی و مشارکت ، همکاری گروهی ، همکاری متقابل ، نواوری و خلاقیت در زندگی را می‌آموزند.

دانش آموز خبرنگار: طاها علی محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار