دانش‌آموزان کرجی از روزه‌داری و درس خواندن برای کنکور می‌گویند

کرج (پانا) - دانش‌آموز پایه دوازدهم دبیرستان فاطمیه ناحیه یک کرج در خصوص دشواری روزه داری در این شرایط که مدارس هم حضوری شده است و دانش آموزان خود را برای کنکور آماده می‌کنند، عنوان کرد روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان طبیعتا سختی‌هایی دارد اما می توان با برنامه‌ریزی صحیح هم درس خواند و هم روزه گرفت. به‌طوری که می‌توان بعد از افطار زمان‌های از دست رفته احتمالی برای درس خواندن را نیز جبران کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان کرجی از روزه‌داری و درس خواندن برای کنکور می‌گویند

رقیه خدایار، دانش آموز پایه دوازدهم دبیرستان فاطمیه کرج در مورد اینکه آیا افت تحصیلی در ماه رمضان اتفاق می افتد در گفت و گو با پانا عنوان کرد:«افت تحصیلی در چنین شرایطی بستگی به دانش آموز دارد. اگر دانش آموز برنامه مناسب داشته باشد، قطعا افت تحصیلی نخواهد داشت، اما اگر به عنوان یک بهانه از ماه رمضان استفاده کند، مسلما افت تحصیلی به وجود خواهد آمد.»

نگار محبی از دیگر دانش آموزان رشته ریاضی این دبیرستان است که در مورد درس خواندن در بازه زمانی افطار تا سحر بیان کرد: «برای همه دانش آموزان این شرایط یکسان نیست. ممکن است برخی از دانش آموزان در آن بازه بتوانند درس بخوانند، اما برخی دیگر به دلیل خستگی آن زمان را به استراحت ترجیح بدهند و بازدهی مناسبی نداشته باشند.»

وی همچنین در مورد زنگ ورزش نیز بیان کرد:«در ماه رمضان نیز زنگ های ورزش در مدرسه ما برگزار می شود اما چون دانش آموزان روزه دار هستند می توانند بازی های کم تحرک تر انجام دهند. بنابراین این ماه از نظر من نه با مدرسه رفتن نه با درس خواندن و ورزش کردن مسئله ای ایجاد نمی‌کند.»

دانش آموزخبرنگار؛ آیلار فیضی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار