مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی:

آذربایجان‌ غربی نیازمند افزایش فضای آموزشی است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی گفت میزان تراکم دانش‌آموزی در کلاس‌های استان ۳۰ نفر است که سرانه فضای آموزشی باید افزایش یابد تا از این طریق عدالت آموزشی و یادگیری بهینه و ارتقای کیفیت آموزش و یادگیری محقق شود.

کد مطلب: ۱۲۷۱۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
آذربایجان‌ غربی نیازمند افزایش فضای آموزشی است

جواد جنگی در سفر خود به شهرستان خوی و بازدید از مدرسه مرحومه سکینه نمکی با بیان اینکه این استان نیازمند بیش از 5 هزار کلاس درس است، ادامه داد: خیرین بازوان حمایتی آموزش و پرورش هستند و نیازمند یاری مستمر این قشر هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در ادامه بازدید خود از این مجموعه ‌آموزشی و فرهنگی و تربیتی گفت: این استان دارای خیران بسیاری است که اگر یاری آنان نباشد بسیاری مشکلات لاینحل باقی خواهد ماند.

جنگی با بیان اینکه در کنار یاری خیران، همدلی و همراهی و عزم مسوولان برای رفع مشکلات کمبود فضای آموزشی ضروری است، اظهار کرد: برای برقراری عدالت آموزشی و تامین فضای آموزشی با همت مضاعف باید حرکت کرد.

گفتنی است این مجموعه دارای 20 هزار مترمربع زیربنا بوده و شامل کلاس درس، آزمایشگاه، استخر شنای سرپوشیده، سالن ورزشی سرپوشیده، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 400 نفر، کارگاه، سایت کامپیوتر، نمازخانه، سالن اجتماعات، نمایشگاه، فضاهای اداری و خدماتی، پارکینگ و تمام امکانات تفریحی است.

به گفته مسوولان خوی این مجتمع در کشور و حتی کشورهای خاورمیانه جزو مجتمع‌های کم‌نظیر و شاید بی‌نظیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاونت آموزش متوسطه در سفر خود به شهرستان خوی با فرماندار خوی نیز دیدار و با وی درباره مسایل آموزش و پرورش خوی گفت و گو کردند.

فرماندار خوی در این دیدار بر توجه هر چه بیشتر به مسایل فرهنگی و تربیتی تاکید کرد و از اهتمام مسوولان خوی در رفع مسایل آموزشی و پرورشی شهرستان قدردانی کرد.

خبرنگار: اکبر بابایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار