مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی :

بهره‌مندی از فضای اردوگاه‌های دانش‌آموزی برای ارتقاء بازدهی تعلیم و تربیت

ارویمه (پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت بهره مندی از فضای اردوگاه های دانش آموزی بهترین راهکار برای افزایش بازدهی تعلیم و تربیت در دوران پسا کرونا است.

کد مطلب: ۱۲۷۱۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی از فضای اردوگاه‌های دانش‌آموزی برای ارتقاء بازدهی تعلیم و تربیت

«جواد جنگی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه شورای برنامه ریزی اردوگاه های فرهنگی و تربیتی اظهار داشت: اردوگاه‌ دانش‌آموزی به عنوان محیطی تربیتی و اثر‌گذار می‌تواند با ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع و خلق موقعیت‌های جدید یادگیری متناسب با نیازهای فردی و جمعی دانش‌آموزان، زمینه دستیابی آنان را به ساحت‌های شش‌گانه تعلیم و تربیت فراهم آورد.

وی بیان کرد: خوشبختانه با فروکش کردن بیماری کرونا، دانش آموزان تمایل زیادی به برگزاری اردوهای فرهنگی تفریحی نشان می دهند، زیرا در محیطی امن و آرام و دور از فضای مجازی حضور پیدا می‌کنند و با دوستان و گروه‌های هم سن خود با زبانی قابل فهم به گفت و گو می‌نشینند و در کنار آن از کارگاه‌های مهارت آموزی اجتماعی و تربیتی توسط مربیان مجرب بهره مند می ‌شوند.

جنگی بیان کرد: تعداد 12 اردوگاه دانش آموزی در استان آذربایجان غربی وجود دارد که از این تعداد سه اردوگاه دائمی شامل اردوگاه معلم، اردوگاه ناحیه یک و اردوگاه ناحیه دو ارومیه و سه اردوگاه فصلی در شهرستانهای میاندوآب، مهاباد و شاهین دژ فعال می باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه بر تقویت اردوگاه های فعال از نظر تجهیزات و تکمیل اردوگاههای در حال ساخت استان تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار