مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ملارد:

سازمان دانش‌آموزی، قرارگاه پرورش استعدادهای نهفته دانش‌آموزان است

ملارد (پانا) - مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ملارد، سازمان دانش‌آموزی را محلی برای پرورش استعدادهای نهفته و متنوع آنان خواند و گفت سازمان دانش‌آموزی امکان پرورش دانش‌‌آموزان برای اجتماعی شدن صحیح دانش‌‌آموزان را فراهم می‌سازد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی، قرارگاه پرورش استعدادهای نهفته دانش‌آموزان است

مرضیه حافظی، مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ملارد، در مورد آثار مثبت عضویت در این سازمان گفت: زمینه‌سازی تعلیم و تربیت اسلامی جهت کسب فضایل اخلاقی و کمالات انسانی، توانمندکردن اعضا برای با هم زیستن و بهتر زندگی کردن در طبیعت و تقویت قابلیت‌های فردی، گروهی و استفاده مفید از اوقات فراغت از جمله این آثار است که این خصوصیات در دانش‌آموزان پیشتاز بصورت واضح، بارز است.

وی ادامه داد: خلاقیت، نوآوری و ابتکار این دانش‌آموزان به طور آشکاری بسیار بالاتر از سایر دانش‌آموزان است و حس مسئولیت‌پذیری، جامعه‌پذیری، خودباوری و اعتماد به نفس آنان بسیار تقویت می‌شود، همچنین از استعدادهای درخشان نوجوانان پیشتاز در زمینه تولید سرودهای نمایشی جذاب و زیباتر شدن برنامه‌های مناسبتی و فرهنگی استفاده می‌کنیم.

حافظی افزود: آموزش و تمرین مدیریت و رهبری گروه، تقویت روحیه اجتماعی و احترام به دیگران و قانون، شناخت هویت ملی و دینی، تهاجم فرهنگی و مقابله با جنگ نرم و دشمن‌شناسی، آشنایی با مسئله محیط زیست و کوشش در جهت حفظ آن هم از موضوعاتی است که سعی می‌کنیم در خلال برنامه‌های فرهنگی مختلف، به پیشتازان بیاموزیم.

مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ملارد، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان دانش‌آموزی، تربیت خبرنگاران و مجریان توانمند در جامعه کودکان و نوجوانان است که اکنون کارگاه‌های آموزشی آن در حال اجرا است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار