با حضور فرماندار بهاباد انجام شد

31 مدرسه روستایی در بهاباد یزد گازدار شد

بهاباد (پانا) - در مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان بهاباد بهره‌برداری از 31 طرح گازکشی مدارس روستائی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 500 میلیون ریال با مشارکت بنیاد علوی و اداره کل نوسازی مدارس استان یزد به صورت همزمان در بخش آسفیچ آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
31 مدرسه روستایی در بهاباد یزد گازدار شد

در مراسم افتتاح این پروژه مدیر آموزش و پرورش بهاباد در سخنانی ضمن تشکر از مشارکت بنیاد علوی در اجرای این طرح افزود: به فضل الهی مفتخریم اعلام کنیم که با اتمام عملیات گازکشی مدارس شهری و روستائی تمامی مدارس شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

حسن رزاقی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مدیران مدارس در فصل سرما وسایل گرمایشی برای دانش‌آموزان است، افزود: ما امیدواریم هیچ مدرسه‌ای در شهرستان مشکل وسایل گرمایشی نداشته باشد و دانش‌آموزان مدارس بتوانند با خیالی آسوده دانش و علم خود را بیاموزند.

در این مراسم کلنگ ساخت یک باب آموزشگاه 12 کلاسه در بهاباد زده شد که برای ساخت آموزشگاه شهید زینلی 109 میلیارد ریال هزینه شده است که این آموزشگاه با زیربنای یک هزار و 700 مترمربع در دو طبقه احداث خواهد شد.

همچنین برای تکمیل و تجهیز آموزشگاه خیری شهید‌دهقان در روستای کریم‌آباد با زیربنای 650 مترمربع مبلغ 65 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار